فرماندار شهرستان کهگیلویه : در یک عروسی درگیری در روستای "موشمی" بین دو نفر ایجاد شده که بعد از عروسی این درگیری ادامه پیدا کرد و یکی از طرفین اقدام به راه بندان دیگری کردند و درگیری شدید تر شد.
کد خبر: ۴۷۳۰۷۷
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۰ 05 August 2017
پس از اعلام نتایج اولیه انتخابات شورای شهر قلعه رئیسی، اعتراضات مردمی به نتیجه انتخابات شروع شد و کار به بازشماری آرا رسید که باعث ایجاد تغییراتی در نتایج نهایی شد اما نتایج نهایی مورد پذیرش تعدادی از مردم نبود و این موضوع همچنان در سطح جامعه با عدم پذیرش مواجه بود. تا اینکه در یک عروسی کار به درگیری کشیده شده است و به گفته فرماندار شهرستان کهگیلویه دو نفر در این درگیری‌ها زخمی شدند.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد، علی پوزش در گفت و گو با خبرنگار ایسنا، منطقه کهگیلویه و بویراحمد افزود: در این درگیری که در ادامه اعتراضات به نتیجه انتخابات شورای اسلامی شهر قلعه رئیسی رخ داده البته نتیجه انتخابات تایید شده و مشکلی نداشت، یک سرباز نیروی انتظامی و یک نفر دیگر زحمی شدند.

وی بیان کرد: در یک عروسی درگیری در روستای "موشمی" بین دو نفر ایجاد شده که بعد از عروسی این درگیری ادامه پیدا کرد و یکی از طرفین اقدام به راه بندان دیگری کردند و درگیری شدید تر شد.

فرماندار شهرستان کهگیلویه خاطرنشان کرد: هم اکنون با حضور نیروی انتظامی امنیت در این بخش برقرار است و این درگیری کشته نداشت.

پوزش با اشاره به اینکه نیروی انتظامی دو مجروح به ما گزارش داده ادامه داد: اخیرا اعلام شده که نفر سوم هم به بیمارستان منتقل شده است و محروحان این درگیری به بیمارستان امام خمینی(ره) دهدشت انتقال یافتند.

وی عنوان کرد: امنیت شهر قلعه رئیسی، مرکز بخش چاروسا با حضور نیروی انتظامی شهرهای دیشموک و قلعه رئیسی و پاسگاه بلویری دهستان جاورده فعلا برقرار است.

فرماندار شهرستان کهگیلویه اضافه کرد: شورای تامین شهرستان تشکیل شده و افراد بانی این درگیری بودند و دخالت در این درگیری داشتند، دستگیر شدند و تحویل مراجع قضایی شده است.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۴
ناشناس
|
Italy
|
۱۷:۰۸ - ۱۳۹۶/۰۵/۱۴
سنگ قبر پدرش مشکل املایی داشت سالها هست به قبر پدرش می خندد. همه شب من به متکای سرم می خندم کت به تن کرده به کیف و کمرم می خندم. متاسفانه سران بالا دست ما درسطح کشوری به داد مردم نمی رسند حالا کار به جایی کشیده که شورای قلعه رئیسی میخواهد مشکلات نفس گیر مردم را حل کنند. سراسر جاده ی چاروسا را انگار میخ کوبیده اند . کدوم مسؤل به فکر مردم است ؟ کاش مردم از بی تدبیری مسؤلان عبرت می گرفتند ! رئیس جمهور ومجلس کاری نمی کنند دیگر در این شورا چیزی هست که چیزی باشد.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۰۷ - ۱۳۹۶/۰۵/۱۴
خدایا کمک کن به این مردم که هشت سال دفاع مقدس.پرونده ای قلبل قبول نزد تو دارند. وگلستان شهدای این استان بیانگر است. کمک کن خدا وای امام زمان
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۱۶ - ۱۳۹۶/۰۵/۱۵
واقعا جای تاسف داره برای مسولین شهر قلعه ریسی .
تو این در گیری همه مسولین شهر مقصرن علی الخصوص بخشدار و سهل انگاری دادگاه در این قضیه نیز تاثیر گذار بود
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۵۸ - ۱۳۹۶/۰۵/۱۸
بخشدارمتقلب وفرماندارمتقلب بایدجواب گوباشند چون این عده افرادکارشون حقخوری است وکاری به ارامش مردم ندارند
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار