این مسوول در ادامه از بهره‌مندی شش هزار زن بی‌سرپرست از خدمات بهزیستی در استان خبر داد و گفت: از هیچ تلاشی برای خدمات‌رسانی به این قشر دریغ نخواهیم کرد.
کد خبر: ۴۷۳۰۰۹
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۷ 05 August 2017
مدیرکل بهزیستی کهگیلویه و بویراحمد، گفت: 6 هزار زن بی‌سرپرست در استان از خدمات بهزیستی بهره‌مند بوده و از این خدمات استفاده می‌کنند.

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، به نقل از خبرگزاری فارس سید علی موسوی‌امجد ظهر امروز در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: سازمان بهزیستی تلاش‌های زیادی برای توسعه خدمات به مددجویان این نهاد انجام می‌دهد.

مدیرکل بهزیستی کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه بهزیستی استان تاکنون تمامی تلاش خود را برای ارائه خدمات مطلوب به مددجویان به کار گرفته‌ است، افزود: افراد زیادی مستحق استفاده از خدمات بهزیستی هستند که باید شناسایی و تحت پوشش قرار گیرند.

وی با اشاره به آمار بالای معلولان در استان، گفت: حدود 18 هزار و 500 معلول در کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد که در حال حاضر حدود یک سوم آنها از خدمات بهزیستی استفاده می‌کنند.

این مسوول با بیان تعداد بیشتری از این تعداد مستحق استفاده و بهره‌مندی از خدمات بهزیستی هستند، خاطرنشان کرد: اما مشکلاتی مانند کمبود اعتبار باعث شده تا نتوانیم همه افراد مستحق را تحت پوشش قرار داده و این افراد در نوبت هستند.

موسوی‌امجد زنان بی‌سرپرست را قشر دیگری از افراد تحت حمایت این نهاد عنوان کرد و بیان داشت: این قشر به دلیل حساسیت و در معرض خطرات و آسیب بودن باید به صورتی ویژه تحت حمایت قرار گیرند.

مدیرکل بهزیستی کهگیلویه و بویراحمد زنان بی‌سرپرست را از اقشار مورد توجه در جامعه عنوان کرد و بیان داشت: نه تنها نهادی مانند بهزیستی یا کمیته امداد بلکه همه مسوولان و دستگاه‌ها باید این قشر را مورد توجه قرار داده و در راستای رفع مشکلات آنها اقدام کنند.

وی با عنوان اینکه مشکلات، تهدیدات و آسیب‌های اجتماعی متعددی متوجه این قشر بوده و در معرض خطر هستند، گفت: باید تلاش کرده و با رفع مشکلات بانوان در این حوزه نسبت به پیشگیری و کاهش آسیب‌های اجتماعی اقداماتی موثر انجام دهیم.

این مسوول در ادامه از بهره‌مندی شش هزار زن بی‌سرپرست از خدمات بهزیستی در استان خبر داد و گفت: از هیچ تلاشی برای خدمات‌رسانی به این قشر دریغ نخواهیم کرد.

موسوی‌امجد بهزیستی را یکی از نهادهای مهم و موثر در خدمات‌رسانی به افراد مستحق دانست و یادآور شد: در صورت تامین اعتبار تمامی افراد مستحق را تحت پوشش قرار داده و خدمات لازم را به آنها ارائه خواهیم داد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار