تابناک: مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی استان اصفهان گفت: کارخانه های این استان 15 درصد محصولات صنعتی کشور را تولید می کنند.
کد خبر: ۴۷۱۷۱
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۱:۵۸ 13 June 2015
به گزارش تابناک به نقل از ایرنا‏، محمد جعفری روز شنبه در آیین کلنگ زنی و آغاز عملیات احداث شهرک صنعتی بخش کرون شهرستان تیران و کرون در غرب اصفهان افزود: در حال حاضر 68 شهرک صنعتی دولتی در استان اصفهان فعالیت می کند که هشت درصد از شهرک های صنعتی کشور است.

وی اظهار کرد: راه اندازی شهرک های خصوصی صنعتی در برنامه استان دنبال می شود و شش شهرک صنعتی خصوصی تاکنون راه اندازی شده و تا پایان امسال تعداد شهرک های خصوصی به 11 می رسد.

مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی استان اصفهان گفت: شهرک صنعتی عسگران شهرستان تیران و کرون به لحاظ سرمایه گذاری افراد سرمایه گذار و فعال اقتصادی که از نخبگان عرصه صنعت نیز هستند، از شهرک های شاخص استان اصفهان به شمار می رود.



*** سوء مدیریت ها مانع اجرای پروژه های عمرانی

فرماندار شهرستان تیران و کرون نیز در آیین مزبور با بیان اینکه احداث شهرک صنعتی عسگران از دغدغه های مردم این منطقه بوده است، گفت: راه اندازی شهرک صنعتی در این بخش از برنامه های عقب افتاده بود که امروز با تلاش بخش خصوصی اجرایی شد.

علی رحمانی با اشاره به وجود پروژه های ناتمام در سطح کشور، افزود: سوء مدیریت ها مانع اجرای پروژه های عمرانی شده و در بعضی از پروژه ها سرمایه های اولیه از بین رفته و هیچ فعالیتی نیز صورت نگرفته است.

وی خاطرنشان کرد: حمایت از بخش خصوصی باعث اجرای پروژه ها و برنامه های مهم اقتصادی می شود.

وی حل مشکلات صنعتگران را از دغدغه های دولت یازدهم دانست و گفت: فعالیت شرکت های صنعتی بررسی می شود و برای پیشگیری از بحران کاری آنها برنامه ریزی و اقدام لازم و در حد امکان صورت می گیرد.

شهرک صنعتی غرب استان اصفهان واقع در شهر عسگران در سال 1387 در سفر استاندار اصفهان به شهرستان تیران و کرون مصوب شده بود که تاکنون عملیاتی نشده بود.

عملیات راه اندازی این شهرک صنعتی در وسعت 50 هکتار و در قالب 60 واحد صنعتی امروز آغاز شد.

توسعه این شهرک صنعتی تا مساحت 500 هکتار امکان پذیر است و فاز اول واگذاری زمین های این شهرک تا شه ماه آینده انجام می شود.

شهرستان تیران و کرون در 45 کیلومتری غرب اصفهان قرار دارد.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار