معاون بهره برداری شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور:
مهندس پاکروح معاون راهبری و نظارت بر بهره برداری شرکت مهندسی آب وفاضلاب کشور در حاشیه آئین کلنگ زنی پروژه های آبرسانی روستاهای کلاله از زحمات مهندس محمد هادی رحمتی مدیرعامل شرکت آب وفاضلاب شهری استان قدردانی کرد.
کد خبر: ۴۷۰۴۵۱
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۷ 01 August 2017
مهندس پاکروح معاون راهبری و نظارت بر  بهره برداری شرکت مهندسی آب وفاضلاب کشور در حاشیه آئین کلنگ زنی پروژه های آبرسانی روستاهای کلاله از زحمات مهندس محمد هادی رحمتی مدیرعامل شرکت آب وفاضلاب شهری استان قدردانی کرد.

معاون راهبری و نظارت بر بهره برداری شرکت مهندسی آب وفاضلاب کشور افزود شهر کلاله در قبل با مشکلات آبرسانی رو به رو بود که با پیگیری های مسئولین استان گلستان و بویژه مهندس کوسه غراوی نماینده مردم این حوزه در مجلس شورای اسلامی امروز با تدبیر و مدیریت صحیح این مشکل مرتفع گردیده است.

مهندس شاهین پاکروح یکی از دغدغه های مدیران صنعت آب وفاضلاب استان گلستان را آبرسانی به مردم شریف استان بیان نمود و افزود با عنایت به اقدامات خوبی که در مجموعه شرکت آب وفاضلاب شهری استان گلستان انجام شده امروز شاهد کمترین مشکل به لحاظ کمبود آب شرب در شهرهای استان گلستان هستیم .

معاون راهبری و نظارت بر بهره برداری شرکت مهندسی آبفای کشور  افزود: براساس برنامه ها و تدابیر اندیشیده شده ، مجموعه شرکت مهندسی آب وفاضلاب کشور در جهت تقویت و تامین آب شهرهای استان گلستان تمام سعی و تلاش خود را بکار بسته است.

وی افزود براساس مطالعات انجام شده ۷۰ درصد از اهالی استان گلستان از آب سالم و بهداشتی بهره مند هستند براین اساس دولت و مجلس در تلاش هستند که شاخص های برخورداری از آب شرب به سرعت افزایش یابد. 

مهندس پاکروح اظهار داشت اجرای پروژه فاضلاب شهری و جمع آوری آب های سطحی برای شهرستان کلاله از مهمترین مطالبات مردم این منطقه بوده که امیدواریم با تلاشها و پیگیری مسئولین این منطقه هر چه سریعتر این طرح اجرایی شود.

نماینده مردم شهرستان های مینودشت، گالیکش ، کلاله ومراوه تپه نیز در این آیین گفت: براساس تمهیدات صورت گرفته، محرومیت زدایی و توسعه شهرستان های شرق گلستان، به صورت متوازن و هماهنگ صورت خواهد گرفت. 

مهندس شهرام کوسه غراوی با بیان اینکه تامین آب شرب از عوامل مهم توسعه است، افزود: در راستای این امر از محل صندوق توسعه ملی ۱۰۰میلیون دلار برای تامین آب شرب مناطق محروم اختصاص داده شده است. 

وی افزود: امسال از محل اعتبارات ملی، برای اجرای طرح های عمرانی ، اقتصادی و اجتماعی بیش از ۹۲ میلیارد ریال به شهرستان های مینودشت، گالیکش، کلاله و مراوه تپه اختصاص یافته است. 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار