عضو هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی ایران:
متأسفانه قم در مدیریت ارشد دچار ناتوانی بوده و واحدهای صنعتی در قم در حال تحمل فشار هستند و مدیریت ارشد استان هم گویا تصمیمی برای رفع مشکلات صنعتگران ندارد. مدیران ارشد استان قم در پیاده‌سازی سیاست‌های کلان کشور و استان بی‌طرف نیستند.
کد خبر: ۴۶۹۶۱۸
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۷ 30 July 2017
به گزارش تابناک قم، عضو هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی ایران گفت: متأسفانه قم در مدیریت ارشد دچار ناتوانی بوده و واحدهای صنعتی در قم در حال تحمل فشار هستند.

ابوالفضل حجازی با اشاره اهمیت توجه به اقتصاد مقاومتی در ایجاد اشتغال اظهار داشت: متأسفانه برخی افراد از جاهای مختلف در قالب تیم‌های کارشناسی روند تولید کشور را به سمتی می‌برند که از ظرفیت داخلی عبور کرده و به سمت وابستگی به واردات پیش رویم.

وی بابیان اینکه هدف این افراد ناتوان جلوه دادن تولیدکنندگان داخلی است، ابراز کرد: این روزها افراد به بهانه استاندارد نبودن کالا در حال خارج کردن تولیدکنندگان از صحنه هستند و این در شرایطی است که چین به‌عنوان قطب صنعتی دنیا استانداردها را بر اساس ظرفیت‌های استانی در نظر می‌گیرد.

دبیر فعالان اقتصادی قم با انتقاد از مدیریت کلان استان در امور اقتصادی عنوان کرد: متأسفانه قم در مدیریت ارشد دچار ناتوانی بوده و واحدهای صنعتی در قم در حال تحمل فشار هستند و مدیریت ارشد استان هم گویا تصمیمی برای رفع مشکلات صنعتگران ندارد.

وی خاطرنشان کرد: ما از دولت می‌خواهیم امروز که در حال انتخاب وزرا و استانداران است افرادی را انتخاب کنند که تخصص و حرفه‌ای باشند و از به‌کارگیری افراد ناتوان جلوگیری کند، هرچند این افراد قصد واگذاری اختیارات را ندارند.

حجازی با اشاره به عدم حضور نسل جوان و دانشگاهی در تصمیم‌گیری‌های کشور یادآور شد: مدیران ارشد استان قم در پیاده‌سازی سیاست‌های کلان کشور و استان بی‌طرف نیستند و به اینکه آیا صنایع خروجی داشته و یا مشکلات آنان کجاست؟ توجه ای ندارد.


برای پیوستن به کانال رسمی تابناک قم در تلگرام میتوانید از لینک های زیر استفاده نمایید:

https://telegram.me/www_tabnakqom_ir

https://telegram.me/joinchat/AAAAAEBGvgGdXHQWdwFDDA

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار