گسترش با چهره ای متفاوت!
تقابل آبی های تبریزی با بوشهری های ناشناخته!
کد خبر: ۴۶۸۲۳۶
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۱:۵۰ 28 July 2017
فردا شب تیم فوتبال گسترش فوتبال تبریز در حالی رقابت های هفدهمین دوره لیگ برتر را برابر پارس جنوبی جم، استارت خواهد زد که نسبت به فصل گذشته کاملا تغییر یافته و تیمی جدید روانه میدان خواهد کرد.
این تیم که به واسطه ثبات مدیریتی زبانزد بود با استعفای سمندر، نصیرزاده ای را روی کار آورد که هیچگونه رزومه ای در مدیریت نداشته و فقط به عنوان کارشناس داوری و تفسیر قوانین فیفا شهره بود.
حضور لوکا بوناچیج در راس کادرفنی و بکارگیری بدنساز سابق بارسلونا از مهمترین خبرهایی بود که پیرامون این تیم بی حاشیه شنیده میشد.
برگزاری اردو در ترکیه و مسابقه با تیمهای نه چندان مطرح تورکها و یکی دو تیم لیگ برتری همه ی اتفاقاتی بود که در این چند ماه روی داد!
اما آنچه باعث شگفتی کارشناسان و فوتبالدوستان شد، جوانگرایی محضی بود که توسط لوکا انجام شد.
با در نظر گرفتن این نکته که این مربی کروات سه سال از فوتبال ایران دور بوده ماجرا رنگ و بوی دیگری به خود می گیرد!
معلوم نیست بوناچیچ چگونه و با چه شناختی دست به انتخاب بازیکنان جوان زده است! آیا بازیکنان را سرمربی انتخاب کرده است یا واسطه ها و ایجنت های رسمی و غیررسمی برای این مربی اخمو دیکته نوشته اند؟!
میانگین سنی این تیم در حدود 23 سال است و نسبت به فصل گذشته 7سال جوان تر شده است ولی آیا جوانان شایسته ای جایگزین شده اند؟ هفته های آینده پاسخ همه ی سوالات را خواهد داد.
پارس جنوبی هم به عنوان تیم قهرمان فصل گذشته لیگ دسته اول راهی لیگ برتر شده و با کمترین گل خورده یکی از تدافعی ترین تیم های تاریخ لیگ دسته یک بوده است.
بی شک جدال تارتار که سابقه مربیگری آبی های تبریز را هم در کارنامه دارد با شاگردان لوکا می تواند جذابیت های خاصی داشته باشد.
آیا دفاعی ترین تیم لیگ می تواند قفل دروازه اش را در این دیدار نیز بسته نگهدارد؟
سه امتیاز این دیدار می تواند نقش بسزایی در ادامه فصل داشته باشد و تیم پیروز میدان، آسوده تر به رقابت ها فکر کند.
عدم استقبال هواداران از بازی آبی های تبریز تنها نقطه تاریک این دیدار می تواند باشد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :