استاندار لرستان بر ضرورت تهیه و تدوین برش استانی قانون برنامه ششم توسعه در لرستان تاکید کرد.
کد خبر: ۴۶۸۱۱۷
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۳ 27 July 2017
هوشنگ بازوند استاندار لرستان در جلسه شورای اداری لرستان با محوریت نماز جمعه با اشاره به افتتاح مجتمع توانبخشی ایثارگران لرستان طی امروز با حضور رئیس سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور اظهار داشت: این مجتمع در ۱۵ هزار متر مربع احداث شده که نیاز به تجهیز و هتلینگ دارد.

وی گفت: در این راستا برای تجهیز و هتلینگ این مجتمع از محل اعتبارات عمرانی کمک های لازم صورت می گیرد.

استاندار لرستان در ادامه با اشاره به گلایه های خانواده ای شهدا و ایثارگر از برخی دستگاههای اجرایی استان عنوان کرد: این گلایه ها به حق بوده اما ما برای رفع آنها نیازمند قانون هستیم.

بازوند با تاکید بر ضرورت ورود مجلس در این رابطه بیان داشت: مهم ترین مشکل خانواده های ایثارگر و شهدا گرفتاری مباحث بانکی است.

وی همچنین با اشاره به قانون ششم توسعه بیان داشت: در این راستا باید برش استانی و شهرستانی این قانون در استان تهیه و تدوین شود.

استاندار لرستان بر ضرورت بازسازی بافت های فرسوده تاکید کرد و گفت: همچنین ایجاد ۹۷۰ هزار شغل در کشور نیازمند سرمایه گذاری لازم است.

بازوند با بیان اینکه متاسفانه در قانون برنامه های توسعه از موضوع بهره وری غفلت صورت گرفته است تصریح کرد: همچنین یکی از چالش های اساسی ما در استان بیکاری است.

وی با اشاره به بازآفرینی ۲۷۰ محله و جلوگیری از آسیب های اجتماعی در این محله ها گفت: در لرستان نیز این طرح در ۱۵ محله استان اجرا می شود.

استاندار لرستان از سرمایه گذاری ۷۰۰ میلیارد تومانی ستاد فرمان امام(ره) در لرستان خبر داد و تصریح کرد: از این میزان ۷۵ درصد در حوزه اشتغال و بین ۲۰ تا ۲۵ درصد نیز در حوزه عمرانی و اجرای پروژه در مناطق محروم سرمایه گذاری صورت می گیرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار