رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) گفت:سال گذشته از وام بانک‌­ها هزار و 400 میلیارد تومان تسهیلات برای بیش از یکصد هزار خانواده یا نفر پرداخت کردیم .
کد خبر: ۴۶۲۲۰۵
تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۹ 18 July 2017
پرویز فتاح رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) در جمع خبرنگاران در خرم‌آباد اظهار کرد: عملکرد کمیته امداد لرستان در حال بهبود است و یکی از عوامل موثر آن اتفاق نظر و وحدت مسئولین استان بوده که به فرموده مقام معظم رهبری وحدت اساس حرکت مدیران جامعه است.

وی خاطر نشان کرد: وحدت سبب ایجاد انگیزه در بین همکاران و حتی مردم شده به نحوی که در بحث جمع آوری زکات و فطریه مشارکت چشم گیری را شاهد بوده‌ایم.

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) مهمترین ماموریت کمیته امداد را ایجاد اشتغال دانست و افزود: سال گذشته از وام بانک‌­ها هزار و 400 میلیارد تومان وام برای بیش از یکصد هزار خانواده یا نفر پرداخت کردیم.

وی ادامه داد: امسال این میزان وام 2 برابر شده و به 2 هزار و 100 میلیارد تومان رسیده که سهم لرستان در سال گذشته در خصوص اشتغال بیش از 4 هزار و 500 فقره وام بوده و با توجه به افزایش منابع انتظار می‌­رود امسال به بیش از 10 هزار فقره وام برسد.

فتاح عنوان داشت: سال گذشته 10 درصد آمار تحت پوشش مستمری بگیر کمیته امداد در کشور کاهش پیدا کرد که برخی از خروج‌ها به روال طبیعی و برخی به دلیل ایجاد توانمند سازی و ایجاد اشتغال بوده است و انتظار داریم امسال نیز این کاهش 10 درصدی را داشته باشیم.

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره)  بیان داشت: صندوق قرض الحسنه امداد ولایت را  سال گذشته با مجوز بانک مرکزی ایجاد کرده و در مرکز استان لرستان نیز شعبه آن دایر است.

وی خاطرنشان کرد: با استفاده از فناوری‌­های الکترونیکی مدت پرداخت وام را کاهش داده‌ایم به نحوی که صف وام‌های ضروری تا 5 میلیون تومان به شدت کم شده است

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار