مدیر مطالعات و پژوهش شهرداری اصفهان گفت: سالانه از ۳۰ پایان نامه دانشجویی در خصوص موضوعات شهری حمایت می شود.
کد خبر: ۴۵۶۸۰۶
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۷ 10 July 2017
به گزارش تابناک : سعید ابراهیمی اظهارکرد: بر اساس برنامه ریزی های انجام شده هر ساله از ۳۰ پایان نامه دانشجویی در مقطع دکترا و کارشناسی ارشد حمایت مالی می شود.

وی افزود: البته با برخی از دانشجویان نیز پس از ارزیابی آنها، تفاهم نامه منعقد می شود که بر این اساس تنها اطلاعات، عکس و نقشه در اختیار آنها قرار گرفته می شود.

مدیر مطالعات و پژوهش شهرداری اصفهان ادامه داد: در این راستا در سال گذشته از ۳۰ پایان نامه دانشجویی حمایت مالی شده و برای ۷۰ پایان نامه نیز تفاهم نامه منعقد شده است.

ابراهیمی تصریح کرد: قراداد و تفاهم نامه شهرداری مورد قبول دانشگاههاست و برای دانشجو نمره محسوب می شود.

وی خاطرنشان کرد: در سال جاری نیز تاکنون ۱۰ قرارداد و ۳۰ تفاهم نامه منعقد شده است و برآورد می شود تا پایان سال تعداد قراردادهای مالی به ۳۰ عدد و تفاهم نامه ها به ۷۰ مورد برسد.

مدیر مطالعات و پژوهش شهرداری اصفهان اظهارکرد: پایان نامه های دانشجویی بستگی به موضوع و کیفیت کار به مرحله اجرا می رسد که تاکنون پایان نامه هایی با موضوعات فنی اجرایی شده است.

ابراهیمی ادامه داد: برخی از دانشجویان نیز با نشان دادن توانایی های خود پس از پایان کار جذب شهرداری می شوند و یا قرارداد تکمیلی با آنها بسته می شود.

وی اضافه کرد: تاکنون طرح هایی مانند آسیاب آبی ناژوان و بررسی شبکه بزرگراهی شهر به مرحله اجرا رسیده است اما نمی توان انتظار داشت که با یک پایان نامه دانشجویی طرحی جامع اجرایی شود اما پایان نامه ها شروع خوبی برای تببین موضوعات شهری محسوب می شوند.





منبع : ایمنا 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار