کد خبر: ۴۵۴۶۵۴
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۵ 06 July 2017
محسن بیناپور / تابناک : تا به امروز در کل ادوار شورای شهر رشت افراد وزنه دار و تاثیر گذار و کاران به تعداد انگشت یک دست هم نبوده اند. سروش اکبرزاده و اسماعیل حاجی پور و در شورای پنجم مهره ای بزرگ چون دکتر احمد رمضانپور نرگسی که در کل پنج دوره شورای شهر رشت و حتی گیلان، هیچکس رزومه و تاثیرگذاری این مهره را نداشته و رای بی سابقه مردم به احمدرمضانپور نرگسی ، گویای این واقعیت مهم و بزرگ است.
 
فرمانداری شهرستانهای گیلان، شهردار رشت ، نماینده دو دوره رشت در مجلس شورای اسلامی ، رییس شورای اصلاح طلبان گیلان جزئی از کارنامه پر بار دکتر رمضانپور نرگسی است که میتواند برای رشت و مردم رشت مفید واقع گردد.
 
 
 
 
 
شورای پنجم رشت باید به خود ببالد که چنین شخصیتی را در خود به همراه دارد و این نکته بسیار بسیار برای رشت مثبت خواهد بود و قطعا ثمرات مفید آن در عملکرد شورای شهر مشاهده خواهد شد.
 
ریاست شورای شهر رشت برازنده دکتر رمضانپور است. هرچند به قول جناب آقای سیدمحمدخاتمی ، ایشان وزنه ای هستند که باید در راس وزارتخانه ای باشند. اما به دلیل تنگ نظری ها ، مانع آن شدند که ایشان نماینده رشت در مجلس شورای اسلامی باشند و اگر این موانع برطرف گردد ایشان با استثنایی ترین آرا راهی مجلس خواهند شد. رای بیست و نه هزاری  دکتر رمضانپور نرگسی که تاریخی خواهد بود، نشان از آن دارد که وی بیش از گذشته محبوب مردم گیلان و رشت است.
این محبوبیت از آنجا ریشه دارد که رمضانپور نرگسی با مردم درست و صادقانه رفتار کرده است/ البته هر سیاستمداری خطا دارد ولی سیاستمداری که میکوشد صادقانه رفتار کند و به مردم تا نهایت توان خدمت کند را میتوان در این دوران، بهترین دانست.
 
اصل سخن آنکه شورای شهر رشت تا به امروز ، وزنه ای به مانند احمدرمضانپور نرگسی را به خود ندیده و این موضوع را باید به فال نیک گرفت. رمضانپور نرگسی به معنای دقیق کلمه یک ژنرال است و تجربه و مهارت خاص وی در اجرا و تمام کنندگی، قطعا برای ساختن شهری آباد و درست به درد خواهد خورد و باید از این فرصت به نحو عالی بهره برد.
 
اما هستند افرادی که توان مشاهده محبوبیت ، کاردانی و توانمندی وی  را ندارند و دائم در برخی سایتهای خاص، بر علیه ایشان جو سازی میکنند/ که باید به آنان متذکر شد که از این شیطنتهای پوچ دست برداشته و اگر میخواهند شهر رشت پیشرفت کند ، دکتررمضانپور را حمایت و اگر نقدی بود ، آن را به بهترین شکل عنوان نمایند و بدانند که حضور رمضانپور نرگسی در شورای شهر رشت یک فرصت تاریخی خواهد بود.
 
این مطالب شعار نیست. سابقه اجرایی و مدیریتی رمضانپور نرگسی گویای تمام این واقیعت هاست و انشاالله در پایان دوره پنجم خواهیم دید که حضور ایشان چقدر مفید بوده و به راستی ریاست شورای شهر رشت ، برازنده دکتر رمضانپورنرگسی است. هرچند جایگاه و مقام وی بالاتر از این پستها و جایگاه ها است. حامی و مشوق وی باشیم که سودش برای رشت و مردم رشت خواهد بود.
 
به امید ساختن شهر رشتی آباد ، با آرامش و توسعه یافته  برای مردم فهیمش


منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار