مدیر عامل شرکت بهره برداری قطار شهری مشهد خبر داد : با توجه به برگزاری آزمون سراسری دانشگاه ها در روز جمعه شانزدهم تیرماه ساعت سرویس دهی به مسافران عزیز بویژه داوطلبان کنکور در این روز یک ساعت افزایش و سرفاصله زمانی ورود قطار به ایستگاه ها حدود 4 دقیقه کاهش می یابد.
کد خبر: ۴۵۴۱۶۴
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۳۹۶ - ۱۹:۱۱ 05 July 2017
به گزارش تابناک رضوی،طاهری با اشاره به اینکه سرویس دهی قطار شهری در روزهای تعطیل از ساعت 7 صبح و با سرفاصله زمانی 10 و 12 دقیقه صورت می پذیرد،  افزود:  به دلیل برگزاری آزمون سراسری سرویس دهی قطار شهری در روز جمعه شانزدهم تیرماه از ساعت 6 صبح آغاز و تا ساعت 22  ادامه خواهد داشت.
قاسم طاهری خاطر نشان کرد: در بازه زمانی ساعت شش الی هشت و سی صبح و دوازده و چهل و پنج الی بیست و دو سرویس دهی  با سرفاصله زمانی 8 دقیقه صورت می پذیرد که داوطلبین محترم در کمال آرامش و اطمینان بمنظور حضور بموقع در آزمون می توانند با برنامه ریزی مناسب از این سامانه بهره مند گردند. وی سرفاصله زمانی غیر از بازه سرویس دهی  فوق الذکر را 10 و 12 دقیقه اعلام کرد.
شایان ذکر است خط یک قطارشهری مشهد بطول 24 کیلومتر و با 24 ایستگاه از فرودگاه شهید هاشمی نژاد  تا وکیل آباد روزانه 130000 نفر را جابه جا می نماید و دسترسی به دانشگاه فردوسی از طریق  ایستگاه پارک ملت ( ایستگاه 12) به راحتی امکان پذیر می باشد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار