رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه با اشاره به وجود مشکلات صنعتگران برای تولید، گفت: دولت باید در این زمینه اقدام جسورانه انجام دهد.
کد خبر: ۴۵۳۲۵۵
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۱ 04 July 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از فارس،نعمت‌الله حقیقی با اشاره به نامگذاری امسال توسط مقام معظم رهبری، اظهار داشت: روز ملی صنعت تبلور تلاش، تولید است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه با تاکید بر رونق بخشیدن به بخش اقتصاد در کشور، افزود: کمبودهای زیادی در حوزه تولید داریم که دولت با حمایت‌های خود از بخش صنعت در صدد رفع موانع و مشکلات است.

وی به فعالیت یک‌هزار و یازده واحد صنعتی در استان اشاره و تصریح کرد: 30 درصد از جامعه جمیعتی ما به حوزه اقتصاد گره خورده است و برای گام برداشتن بر مبنای اقتصاد مقاومتی باید این بار را از روی دوش تولید‌کنندگان و صنعتگران برداریم.

حقیقی با تاکید بر اینکه باید برای رفع مشکلات تولیدکنندگان به مردم تکیه کرد، ادامه داد: اگر دولت قرار بود گامی در این راستا بردارد سالیان پیش برداشته بود و ما باید در این زمینه به مردم تکیه و اعتماد کنیم.

این مسؤول متذکر شد: دولت برای رفع مشکلات صنعتگران باید اقدام جسورانه متناسب با اوضاع انجام دهد.

وی تولید استان را نیازمند مساعدت و همکاری بخش‌های مختلف دانست و خاطرنشان کرد: برای از بین بردن معضل بیکاری در استان باید به صنعتگر اعتماد داشته باشیم.

حقیقی از گرفتن مطالبات سفر مقام معظم رهبری به مبلغ 20 میلیارد تومان به صورت اسناد خرانه خبر داد و افزود: نگاه مردم به مسئله صنعت باید تغییر کند، لذا نیازمند ایجاد زیرساخت فرهنگی در این زمینه هستیم.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه بر لزوم سرمایه‌گذاری در استان تاکید و بیان کرد: تنها راه برون رفت از مشکل بیکاری استان کارآفرینی است و برای تحقق این امر باید زمینه سرمایه‌گذاری در استان را فراهم کنیم.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار