مدیرکل حفاظت محیط زیست همدان گفت: این تفاهم نامه به منظور اشاعه فرهنگ حفاظت از محیط زیست از سوی اعضای جمعیت، تقویت روحیه نوع دوستی و آشتی با طبیعت و ترغیب هرچه بیشتر جوانان در امور عام المنفعه و حفاظت از محیط زیست منعقد می شود.
کد خبر: ۴۵۲۸۳۲
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۳۹۶ - ۰۵:۳۸ 04 July 2017
تفا هم نامه حفاظت محیط زیست همدان و جمعیت هلال احمر استان با هدف استفاده از توان و امکانات جمعیت هلال احمر و اعضای آن در فعالیت های زیست محیطی منعقد شد.

به گزارش مهر، تفاهم نامه حفاظت محیط زیست همدان و جمعیت هلال احمر استان با هدف استفاده از توان و امکانات جمعیت هلال احمر و اعضای آن در فعالیت های زیست محیطی منعقد شد

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان همدان در این جلسه گفت: این تفاهم نامه به منظور اشاعه فرهنگ حفاظت از محیط زیست از سوی اعضای جمعیت، تقویت روحیه نوع دوستی و آشتی با طبیعت و ترغیب هرچه بیشتر جوانان در امور عام المنفعه و حفاظت از محیط زیست منعقد می شود.

محمدرضا محمدی با بیان این مطلب افزود: برگزاری سمینارهای مشترک در مورد مسائل زیست محیطی، همکاری در اجرای برنامه های نمادین زیست محیطی و استفاده از ظرفیت های دو دستگاه برای فرهنگ سازی و تشویق عموم به مشارکت در امور زیست محیطی از جمله مفاد این تفاهم نامه است.

وی افزود: برنامه ریزی برای انجام فعالیت های بشردوستانه مرتبط با محیط زیست و سلامت جامعه و برگزاری دوره های آموزشی امداد و کمک های اولیه برای کارکنان محیط زیست به ویژه محیط زیست به ویژه محیط بانان و تشکل های محیط زیستی برگزاری مسابقات ورزشی، فرهنگی، مقاله نویسی و شعر از دیگر بخش های تفاهم نامه است.

وی عنوان کرد: تاکنون ۱۵ تفاهم نامه از سوی اداره کل حفاظت محیط زیست استان همدان با دستگاه های دولتی به منظور ایجاد ظرفیت در دراز مدت به نفع حفظ محیط زیست منعقد شده است.

وی ابراز امیدواری کرد: با انعقاد این تفاهم نامه فصل مشترکی در همکاری های جمعیت هلال احمر و محیط زیست ایجاد شود.

رئیس جمعیت هلال احمر استان نیز گفت: در هیچ مرحله ای نیست که ما توجهی به موضوع محیط زیست نداشته باشیم و اگر محیط زیست را حفظ نکنیم، آینده جز سیاهی نخواهد بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار