کد خبر: ۴۴۹۶۴۱
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۳۹۶ - ۱۸:۳۴ 28 June 2017
رییس پلیس راهنمایی و رانندگی خوزستان با اشاره به مسدود بودن یکی از لاین‌های بلوار پاسداران به علت نشت نفت از لوله‌های زیرزمینی در این منطقه گفت: زمان دقیق رفع مشکل نشتی نفت در بلوار پاسداران اهواز هنوز مشخص نشده ‌اما امیدواریم تا فردا لاین مسدود شده بازگشایی شود.

سرهنگ قاسم قدرتی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا ـ منطقه خوزستان، اظهار کرد: ‌روز جمعه هفته گذشته(2 تیرماه) در یکی از لاین‌های بلوار پاسداران در حد فاصل میدان فرودگاه به سمت شرکت ‌ملی حفاری، لکه‌های نفتی مشاهده شد. در این منطقه لوله‌های نفتی از زیر خیابان عبور می‌کنند.

وی ادامه داد: در این مدت شرکت نفت، حفاری‌هایی برای یافتن محل نشتی انجام داد اما متاسفانه این کار به دراز کشیده و موجب شده تردد خودروها در بلوار پاسداران با مشکل مواجه شود.

رییس پلیس راهور خوزستان تصریح کرد:‌‌ در این میان همچنان شرکت نفت پیگیر یافتن محل نشتی نفت است و از سوی دیگر پلیس راهنمایی و رانندگی نیز به دنبال نظم بخشیدن به ترافیک و روان‌سازی تردد مردم است.

وی گفت: زمان دقیق رفع مشکل نشتی نفت در بلوار پاسداران اهواز هنوز مشخص نشده ‌اما امیدواریم تا فردا با پایان حفاری‌ها و ترمیم آسفالت و پاکسازی منطقه، لاین مسدود شده بازگشایی شود.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار