وزیر ارتباطات و فن آوری اطلاعات در مراسم عید سعید فطر؛
وزیر ارتباطات و فن اوری اطاعات با تاکید بر توجه دولت به مناطق محروم اظهار کرد: دولت دوازدهم توجه به مناطق مرزی، روستایی و مناطق کمتر توسعه یافته را همچون دولت یازدهم در دستور کار خود قرار داده است.
کد خبر: ۴۴۹۵۱۲
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۳ 28 June 2017
وزیر ارتباطات و فن اوری اطاعات با تاکید بر توجه دولت به مناطق محروم اظهار کرد: دولت دوازدهم توجه به مناطق مرزی، روستایی و مناطق کمتر توسعه یافته را همچون دولت یازدهم در دستور کار خود قرار داده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان، دکتر محمود واعظی در مراسم نماز سعید فطر در عیدگاه روستای دهنه شهرستان کلاله که با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار گلستان، نماینده مردم منطقه در مجلس ، فرماندار شهرستان، مدیر کل ارتباطات و فن آوری استان و همه مردم شریف،بر گزار شد،تصریح کرد: در سه سال گذشته ۱۵ میلیارد تومان در زیر ساخت های فیبر نوری و نسل سوم تلفن همراه در شهرستان کلاله و خصوصا روستاهای این شهرستان هزینه شده است.

وی افزود : اتصال فیبرنوری کلاله به مراوه تپه در دستور کار قرار دارد  و تا پایان سال جاری ۵ میلیارد تومان دیگر نیز در این شهرستان هزینه خواهد شد و بدین ترتیب اینترنت را به تمام روستاهای بالای ۲۰ خانوار این شهرستان خواهیم رساند.

وی یاداور شد دولت بخش اعظم بودجه خود را به جای صرف در تهران با توجه به محدودیت ها و کاهش قیمت نفت طی دولت یازدهم به مناطق محروم و کمتر توسعه یافته اختصاص داده است.

دکتر واعظی خاطر نشان کرد: بنده حامل پیام تقدیر دکتر روحانی جهت حضور بی نظیر مردم در انتخابات و لبیک به ندای مقام معظم رهبری خطاب به مردم شریف ترکمن هستم .

وزیر ارتباطات و فن اوری اطلاعات وحدت موجود در استان گلستان، گفت: استان گلستان الگوی وحدت شیعه و سنی است و بزرگان این استان نشان داده اند که با رفتار عاقلانه در راستای نگاه وحدت، همدلی و انسجام  که خواست امام راحل و مقام معظم رهبری باید گام برداشت.

همچنین در این مراسم شهرام کوسه غراوی نماینده مردم کلاله، مراوه تپه، مینودشت و گالیکش در مجلس شورای اسلامی ضمن تقدیر از حضور وزیر ارتباطات و فن آوری اطلاعات  ، گفت: بر این باوریم که این سفر می تواند در توسعه زیرساخت های مخابراتی منطقه تاثیر مثبت داشته باشد.

لازم به ذکر است پس از مراسم نماز عید سعید فطر ، با حضور دکتر واعظی سایت4g روستای دهنه شهرستان کلاله افتتاح شد.

دکتر واعظی در افتتاحیه سایت 4g روستای دهنه شهرستان کلاله، یادآور شد: در دولت تدبیر و امید برای زیر ساخت های ارتباطی 4 شهرستان کلاله; مینودشت,گالیکش و مراوه تپه بیش از 750 میلیارد ریال هزینه شده است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار