کد خبر: ۴۴۸۸۵۰
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۷ 27 June 2017
پایگاه خبری یاسوج 24 در خصوص تغییر رئیس شبکه درمانی مادوان نوشت : حکایت از این قرار است که ابلاغیه ای از طرف مرکز درمانی و بهداشتی بویراحمد مبنی بر عزل و نصب رئیس شبکه بهداشت و درمانی مادوان تنظیم شده است.

طی مصاحبه ی گروه اجتماعی یاسوج ۲۴ با رئیس شبکه درمانی مادوان یعنی آقای صلاحت پور، حکم ایشان ۴ ساله بوده که در کمتر از دو سال برای ایشان ابلاغیه زده و فرد دیگری را جایگزین کرده اند.

نکته ی عجیب این است که این ابلاغیه بدون اطلاع قبلی و به طور کاملا ناگهانی زده شد و فقط تلفنی به آقای صلاحت پور اعلام شده بود که فردا جلسه ی معارفه ی شما خواهد بود.

نکته ی عجیب تر آن است که ایشان با توجه به سابقه ی بیش از ۲۰ سال کار در حوزه های اجتماعی و فرهنگی و تقدیر دو باره به عنوان پزشک نمونه کسی جایگزین ایشان شد که تازه وارد دوره ی طرح پزشکی شده و یک جوان نزدیک به ۲۵ ساله است.

علت را که جویا شدیم به جواب های تکان دهنده ای رسیدیم. رئیس شبکه درمانی و بهداشتی مادوان گفته که مدیر جدید را به دو خاطر جایگزین من کردند.

یکی اینکه گفتند تو (آقای صلاحت پور) مخالف دولت فعلی هستی! دو اینکه مدیر جدید (آقای توانا) از اعضای انجمن اسلامی پیرو خط امام دانشگاه علوم پزشکی می باشد! یعنی در حقیقت دعوا روی صلاحیت اشخاص نبوده بلکه به خاطر اختلاف سلیقه های سیاسی بوده است.

گفتنی است که آقای صلاحت پور فرزند شهید بالدار می باشد و ایشان این حرکت را بی احترامی محض به شهدا می داند. در ابلاغیه ی اعلام شده ایشان را به هیچ جایگاه دیگری ارجاع نداده و این حرکت ناپسند به معنای اخراج ایشان بوده است. یعنی بیش از ۲۰ سال سابقه و خدمت ایشان به این نظام و مملکت به راحتی از آن چشم پوشی شده است.

این حکم از سمت رئیس مرکز بهداشتی درمانی بویراحمد بوده که به گفته ایشان، عامل اصلی دکتر اورنگ ایلامی رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار