عدل هاشمی:
عدل هاشمی : همه بدانند من و آقای زارعی و آقای تاجگردون ، در خصوص تامین منافع استان در سطح کلان ، با هم سر خود را هم می دهیم هر چند شاید اختلافات فکری و سیاسی هم داشته باشیم.
کد خبر: ۴۴۷۳۳۴
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۲ 24 June 2017
روزهای اخیر و پس از نشست شورای برنامه ریزی و بحث های چالشی میان نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی بر سر تخصیص بودجه نفت به حوزه های انتخابیه ، باعث به وجود آمدن واکنش هایی در سطح رسانه ها و در پی ان در میان عموم شد.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، عدل هاشمی با اشاره به برخی واکنش های رسانه ای در این خصوص گفت : من و آقای تاجگردون و آقای زارعی هیچگونه مشکلی با هم نداریم و بر عکس اینکه برخی اینگونه بحث ها را نشان از تنش و ناهماهنگی می دانند باید بگویم این یک روند طبیعی و معمول در زمان تعیین بودجه مناطق و حوزه های انتخابیه است.
عدل هاشمی افزود : من و آقای زارعی و آقای تاجگردون در اینگونه جلسات چیزی شبیه به جدل های طلبگی داریم و هر کس با توجه به نیازهای منطقه خود چانه زنی می کند و این به معنی اختلاف و ناهماهنگی نیست.
عدل هاشمی گفت همه بدانند من و آقای زارعی و آقای تاجگردون ، در خصوص تامین منافع استان در سطح کلان ، با هم سر خود را هم می دهیم هر چند شاید اختلافات فکری و سیاسی هم داشته باشیم و نباید در استان چنین مباحثی را به وجود تنش و چند دستگی تعبیر کنیم.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، در روزهای اخیر به چانه زنی های نمایندگان استان در در شورای برنامه ریزی با عنوان اختلافات گسترده و در برخی موارد تا به میان آوردن مباحث قومیتی هم پیش رفته بود یاد شده است.(اینجا)
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار