حداقل به احترام سروهای وحشی همان سبزه های همیشه بیدار حتی در فصل زمستان (ولها) که میرود بخاطر گرمای یک شبه از بین بروند ،کار گاز کشی روستاهای مذکور را انجام دهید.
کد خبر: ۴۴۷۳۰۰
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۲ 24 June 2017
آنچه که در زیر آورده شده است یادداشت ارسالی مخاطبان تابناک کهگیلویه و بویراحمد است و این سایت محتوای آن را تایید یا تکذیب نمی کند. شما هم می توانید نظر خود را در تایید یا تکذیب این مطلب بیان کنید.
 گازرسانی کنید به احترام سروهای وحشی
به احترام سروهای وحشی نادر سبز همیشه بیدار کار گازرسانی روستای دلی خلیفه ای انجام شود .
سه روستای کندال و دلی خلیفه ای و دلی مو به فاصله پنج کیلومتری از روستای سادات امامزاده علی( ع ) مامن جد سادات . دارای جمعیتی قریب به سیصد خانوار و جمعیت تقریبی هزار و دویست نفری به خاطر موقعیت جغرافیایی خاص ، وجود باغهای دل انگیز و مست و مسحور کننده ، انواع میوه ها ، آب و هوای مناسب ، چشمه های روان نزدیکی به جاده باغچه سادات و خدماتی چون آب و برق و از همه مهمتر حلقه سبز حنگلهای اطراف این روستاها دارای آوازه و نامی آشنا برای اکثر مردم استان بوده و بنا به همین دلایل روزانه جمع کثری از سیاحان و زائرین این امامزاده با اطمینان خاطر درنشیمن گاههای و زیر سایه سارهای درختان این روستا ها سکنی میگیرند که این خود یک ظرفیت مناسبی میباشد تا هم مهمانان از وجود مکانی امن و مهیا جهت استراحت و آرامش خود مطمئن باشند و هم مردم این مناطق بتوانند با فروش محصولات خود درآمد و اشتغالزایی داشته باشند .
اما نکته اساسی وجود جنگل ها ی اطراف این روستاها میباشد که باعث زیبایی دوصد چندان این مناطق شده و بهترین پتانسیل در زمینه جذب گردشگران میشود که متاسفانه مردم این روستاها از سر ناچاری هر روز اره و تبر برداشته و به جای مهر ورزی و مهربانی با این میراث نادر و بی نظیر جنگلها را قلع و قمع کرده و از آنها به عنوان سوخت استفاده مینمایند و میرود تا در آینده نه چندان دور شاید شاهد نابودی کامل این میراث گران بهای بی بدیل و بی نظیر باشیم. اما امید هست که مسئولین محترم ، بخشدار ساعی و باتدبیر ، استاندار باهمت و حمیت و دوراندیش ، مدیر عامل محترم و ارزشمند شرکت گاز و البته نماینده ی سخت کوش و کاری مردم شهرستان در مجلس شورای اسلامی ، از آنجا که یکی از کارنامه های اصلی این دولت کار گازرسانی به روستاها بوده و هنگام گازکشی روستای دره آخوند، گازرسانی به این روستاها پیش بینی شده و لوله آن تعبیه گردیده .حداقل به احترام سروهای وحشی همان سبزه های همیشه بیدار حتی در فصل زمستان (ولها) که میرود بخاطر گرمای یک شبه از بین بروند ،کار گاز کشی روستاهای مذکور را انجام داده تا هم ترحمی داشته باشیم بر طبیعت و هم بااین کار ارزش و رونق دوچندان به این روستاها داده و صنعت گردشگری را حفظ بنماییم و مهتر از همه از کوچ فصلی این مردم به سمت شهرها و ایجاد حاشیه نشینی شهر ها و اثرات مخرب آن جلوگیری بنماییم .
به قلم سید شمس الدین کشاورز
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار