کد خبر: ۴۴۶۶۶۲
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۸ 23 June 2017
مشاور فرمانده کل سپاه گفت: مسئولان خوب است به امثال شهید چمران و طهرانی‌مقدم‌ها تأسی کنند؛ میدان خدمت به مردم باز است، آنها چرا اقدامات دیگران را به نام خود می‌زنند.

به گزارش آفتاب‌نیوز؛ مقدم‌فر گفت: متاسفانه این روزها می‌بینیم که برخی مسئولان برای عقب‌ماندگی خود در عرصه‌های مورد انتظار مردم، به مطالبی خلاف واقع متوسل می‌شوند. این مسئولان باید بدانند که نمی‌شود با مردم عملیات روانی انجام داد، بلکه باید با دشمنِ مردم و کشور، عملیات روانی کرد. مسئولان باید با مردم با صداقت عمل کنند، به طوری که حتی اگر در مسئله‌ای، موضوع به ضررشان هم بود.

وی افزود: مثلا اگر در موردی، یک اقدام شجاعانه توسط یک نهاد و دستگاهی انجام شده که مورد تقدیر و تشکر مردم هم هست، لازم نیست برای اینکه عقب‌ماندگی خود را جبران کنید، بگویید که ما در این اقدام مشارکت و حضور داشته‌ایم، در حالی که شما در صحنه حضور نداشته‌اید و این خلاف واقع است.

پیش از این نیز جانشین نیروی قدس سپاه پاسداران گفته بود: آنچه اتفاق افتاده تدبیر رهبری بوده است نه تدبیر دیگران.

سردار اسماعیل قاآنی گفت: ما در این راه به پرچم داری رهبری و به نورانیت ولایت، سربازان این نظام هستیم و هر فردی در این میان هر سخنی که به میان آورد و گفت ما این تدبیر را کردیم و این تصمیم را ما گرفتیم بدانید که بی خود می گوید؛ این نورانیت ولایت و این تدبیر فرمانده بزرگ است که این نظام در میان این درگیری ها با صلابت، اقتدار و تدبیر حکیمانه روبه جلو حرکت می کند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار