کد خبر: ۴۴۶۵۸۷
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۷ 23 June 2017
به گزارش خبرنگار «پارسینه»، وزارت دفاع روسیه در بیانیه ای اعلام کرد که دو ناو جنگی و یک زیردریایی این کشور، شش موشک کروز «کالیبر» به مواضع داعش در سوریه شلیک کرده اند.

در این بیانیه آمده است: «ناو روسی ادمیرال اسن، ناوچه ادمیرال گریگوروویچ و زیردریایی کراسنودار شش موشک کروز کالیبر از بخش شرقی دریای مدیترانه به مواضع گروه تروریستی داعش در سوریه شلیک کردند.

وزارت دفاع روسیه اضافه کرد: «جنگجویان تروریست و مواضع باقی مانده داعش توسط بمباران نیروهای هوافضای روسیه نابود شدند».

در این بیانیه گفته شده است که اسرائیل و ترکیه به موقع از طریق کانال های ارتباطی، از این همه مطلع شده اند. در این بیاینه اشاره ای به ایالات متحده نشده است.

این حمله مواضع فرماندهی و کنترل و انبار مهمات داعش در استان حما را هدف قرار داده است و روسیه می گوید حمله دقیق امروز یک انبار مهمات بزرگ داعش در نزدیکی شهرک عقیربات را نابود کرده است.

هفته گذشته ارتش روسیه اعلام کرد که تروریست های داعش تلاش می کنند تا از شهر محاصره شده رقه فرار کرده و به سوی پالمیرا (تدمر) بروند.

آنها شبانه و از مسیرهای سنگلاخی خود را به استان حما رسانده و در آنجا مقر فرماندهی و انبار مهمات برپا کرده بودند.

ارتش روسیه اعلام کرده بود که هر گونه تحرک نیروهای داعش را زیر نظر دارد و هر گونه هدف بالقوه شناسایی شده مورد حمله دقیق نیروهای هوایی قرار خواهد گرفت.
همچنین، در روزهای گذشته و پس از آن که جنگنده های آمریکایی یک هواپیمای نیروی هوایی سوریه را هدف قرار دادند، روسیه اعلام کرد کانال های ارتباطی خود با ارتش آمریکا را قطع کرده و هر هواپیمایی را که وارد منطقه عملیاتی روسیه در خاک سوریه شود سرنگون می کند.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار