کد خبر: ۴۴۶۵۱۱
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۳۹۶ - ۲۳:۳۴ 22 June 2017
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، استاندار کهگیلویه وبویراحمد در پیامی از مردم غیور، سلحشور و انقلابی استان برای شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس دعوت کرد.

متن پیام دعوت سید موسی خادمی خطاب به مردم استان کهگیلویه و بویراحمد بدین شرح است:


بسم الله الرحمن الرحیم

روز جهانی قدس میراث ماندگار امام راحل و نشانه عمق استراتژی و دور اندیشی آن پیر فرزانه و سیاستمدار فقیهی است که در حقیقت پیام آزادی بخشی ، حق طلبی و مقابله با خوی استکباری ابرقدرتها را به جهان مخابره می کند.
روز قدس روزی است که ملت‌های آزاده‌ و تشنه عدالت در جای جای کره خاکی همگام و هم نوا با هم ندای آزادی و آزادگی سر می‌دهند و مقابله با خوی ددمنشی و دیو صفتی مستکبران عالم را فریاد می زنند.

دفاع از آرمان فلسطین و زنده نگه داشتن این وصیت تاریخی امام راحل رسالتی است مهم که امروزه باید بیش از هر زمان به آن پرداخت و امسال هم فریاد برآوریم و یکبار دیگر این روز بزرگ را در تاریخ ماندگارتر کنیم.
این اقدام حضرت امام خمینی (ره) در نامگذاری روز تاریخی قدس و حمایت از مردم مظلوم فلسطین اقدامی راهبردی است که بدون شک در بیداری و آگاهی ملت های اسلامی و ایجاد انسجام و اتحاد ملل مسلمان تاثیری بسزا خواهد داشت.
اینجانب از مردم سلحشور ، غیور و انقلابی استان کهگیلویه وبویراحمد دعوت می‌کنم، پرشورتر از سال‌های گذشته در راهپیمایی روز قدس شرکت نموده و برگ زرین دیگری بر افتخارات انقلابی این استان بیفزایند.

سید موسی خادمی_ استاندار کهگیلویه و بویراحمد
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار