این کارخانه با ظرفیت تولید سالانه ۳۰۰ هزار تن انواع شن وماسه ی کوهی و تولید آسفالت گرم با ظرفیت ۲۰۰هزار تن و,در زمینی به مساحت حدود ۱۳ هکتار و در سه فاز اجرا خواهد شد.
کد خبر: ۴۴۴۸۷۴
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۹ 20 June 2017
به نقل از کانال تلگرامی عدل هاشمی کارخانه ی تولید شن و ماسه ی کوهی و تولید آسفالت گرم در حومه دهدشت کلنگ زنی شد . آیین کلنگ زنی این کارخانه تولیدی عصر روز یکشنبه 96/3/28 با حضور نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی ٬ مسئولان استانی و شهرستانی به انجام رسید .
در این برنامه ٬ مدیرکل بنیاد مسکن استان کهگیلویه و بویراحمد از پیگیری و همکاریهای همه جانبه مهندس هاشمی پور در زمینه ی احداث و اخذ مجوزهای لازم این کارخانه بویژه در بحث واگذاری زمین از سوی منابع طبیعی و انشعابات آب و برق تشکر و قدردانی نمود . دکتر فرزانه گفت : این کارخانه با ظرفیت تولید سالانه ۳۰۰ هزار تن انواع شن و ماسه ی کوهی و تولید آسفالت گرم با ظرفیت ۲۰۰هزار تن و,در زمینی به مساحت حدود ۱۳ هکتار و در سه فاز اجرا خواهد شد .
مهندس متقی مدیر بنیاد مسکن شهرستان در این خصوص اظهار داشت : امیدواریم با احداث این کارخانه علاوه برتأمین آسفالت مورد نیاز معابر روستاهای هرچهار شهرستان ٬ آسفالت جاده های ارتباطی روستاها و شهرها نیز تأمین شود.
مهندس عدل هاشمی پور از همکاری و حسن توجه مدیرکل بنیاد مسکن استان به شهرستانهای چهارگانه صمیمانه تشکروقدردانی نمودند .
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار