محبی : در حال حاضر شش هزار یتیم تحت حمایت کمیته امداد استان هستند که هفت هزار حامی این ایتام را حمایت می کنند و در قالب کمک های نقدی و غیرنقدی به آنها کمک می کنند.
کد خبر: ۴۴۴۵۲۸
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۸:۵۵ 19 June 2017
افطاری بیش از ۳۰ هزار نفر، بازدید از ۴۸۰ خانواده نیازمند و رفع مشکلات آنان در قالب طرح مفتاح الجنه و حمایت یک هزار و ۳۰۲ حامی از یک هزار و ۶۲۸ یتیم از مهمترین اقدامات سال گذشته کمیته امداد استان در ماه رمضان بوده است.

مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد در مصاحبه با واحد خبر صدا و سیمای مرکز به تشریح مهمترین اقدامات کمیته امداد استان در ماه مبارک رمضان در سال جاری پرداخت.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد، مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه کمیته امداد در ماه مبارک رمضان برنامه های مختلفی را برای کمک به نیازمندان در دستور کار خود دارد، گفت: بیش از یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال در خصوص برنامه های ماه مبارک رمضان امسال تاکنون جمع آوری و هزینه شده است.
وی با اشاره به اینکه یکی از مهمترین برنامه های کمیته امداد در ماه مبارک رمضان، طرح حامی یابی برای ایتام است، گفت: از ابتدای ماه مبارک رمضان تاکنون ۱۲۷ حامی حمایت و سرپرستی ۱۵۳ یتیم کهگیلویه و بویراحمدی را عهده دار شده اند و این طرح تا پایان ماه رمضان ادامه دارد.
محبی یادآور شد: در حال حاضر شش هزار یتیم تحت حمایت کمیته امداد استان هستند که هفت هزار حامی این ایتام را حمایت می کنند و در قالب کمک های نقدی و غیرنقدی به آنها کمک می کنند.
مدیرکل کمیته امداد استان دیدار با خانواده های تحت حمایت با همراهی خیران و مسئولان در قالب طرح مفتاح الجنه را از دیگر برنامه های این نهاد در ماه رمضان برشمرد و افزود: در قالب این طرح از ۵۰ خانواده امسال از ابتدای ماه مبارک رمضان تاکنون بازدید و ۵۰ میلیون ریال در این زمینه هزینه شده است.
وی توزیع سبدهای غذایی بین نیازمندان را از دیگر از برنامه های کمیته امداد در ماه مبارک رمضان عنوان کرد و افزود: در این زمینه در ماه مبارک رمضان امسال تاکنون یک هزار و صد سبد غذایی به ارزش هر بسته یک میلیون ریال بین نیازمندان توزیع شد و علاوه بر این ۱۸ هزار جفت کفش به کمک خیران به نیازمندان اهداء شد.
محبی به طرح اطعام نیازمندان و برپایی سفره های افطاری در این ماه اشاره و بیان کرد: از ابتدای ماه مبارک رمضان تاکنون و با کمک خیران ۱۵هزار نفر از نیازمندان از سفره های آسمانی بهره مند شده اند.
وی با یادآوری اینکه در تمامی طرح های ماه مبارک رمضان سال گذشته از جمله اطعام و افطاری نیازمندان، کفارات ، فطریه ، مفتاح الجنه و همیان مولا بیش از ۵ میلیارد ریال هزینه شد، گفت: افطاری بیش از ۳۰ هزار نفر، بازدید از ۴۸۰ خانواده نیازمند و رفع مشکلات آنان در قالب طرح مفتاح الجنه و حمایت یک هزار و ۳۰۲ حامی از یک هزار و ۶۲۸ یتیم از مهمترین اقدامات سال گذشته کمیته امداد استان در ماه رمضان بوده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار