می‌گویند می‌خواهیم نظام جمهوری اسلامی را تغییر بدهیم؛ خب کِی بوده که شما نخواستید این کار را بکنید؟ همیشه خواستید، همیشه سرتان به سنگ خورده، همیشه دماغتان به خاک مالیده شده؛ بعد از این هم همین خواهد بود.
کد خبر: ۴۴۳۸۰۱
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۰:۴۲ 19 June 2017
به گزارش «نسیم آنلاین»، در بیست و سومین روز از ماه مبارک رمضان، جمعی از خانواده‌های شهدای مرزبانیِ ارتش، سپاه و نیروی انتظامی و همچنین شهدای مدافع حرم و شهدای وزارت اطلاعات با رهبر معظم انقلاب دیدار کردند.

گزیده‌ای از بیانات رهبر انقلاب در این دیدار به شرح زیر است:

ارزش شهدای ما باید معلوم شود؛ اگر شهدای مدافع حرم نبودند ما باید حالا با عناصر فتنه‌گرِ خبیثِ دشمنِ اهل‌بیت و دشمن مردم ایران و دشمن شیعه در شهرها و خیابان‌های خودمان می‌جنگیدیم.

[این عناصر] در عراق می‌خواستند خودشان را به مرزهای جمهوری اسلامی برسانند، جلویشان گرفته شد و تودهنی خوردند؛ حالا هم که به‌کل دارند ازاله می‌شوند و جارو می‌شوند.

در سوریه هم اگر کاری که سرداران با ارزش ما انجام دادند انجام نمی‌شد، حالا باید در همین اطراف می‌جنگیدیم.

بخش مهمی از امنیت امروز مربوط به مدافعان حرم است و بخش دیگر امنیتمان مربوط به مرزداران ما است. شهدای مرزی ما مظلومند؛ این طفلک‌ها دیده هم نمی‌شوند؛ مردم بدانند که این‌ها چقدر دارند به مردم خدمت می‌کنند. خدمت که فقط آب و نان نیست؛ بالاتر از آن، امنیت است.

این انقلاب و نظامی که به وجود آمد، این از اول با دشمنی‌های سخت مواجه بود. حالا به این هارت‌وهورت‌های این بابایی که تازه آمده در آمریکا نگاه نکنید؛ این‌ها جدید نیست؛ این‌ها از اول بود؛ حالا زبان‌ها و لحن‌هایشان فرق می‌کند. از روز اول این هارت‌وهورت‌ها علیه جمهوری اسلامی بوده تا امروز؛ قریب چهل سال است؛ هیچ غلطی نتوانستند بکنند. این نهال را آن‌وقتی که یک ترکه‌ی نازک روی زمین بود نتوانستند بِکَنند، امروز تبدیل شده به یک درخت تناور؛ می‌توانند بکنند؟ غلط می‌کنند.

می‌گویند می‌خواهیم نظام جمهوری اسلامی را تغییر بدهیم؛ خب کِی بوده که شما نخواستید این کار را بکنید؟ همیشه خواستید، همیشه سرتان به سنگ خورده، همیشه دماغتان به خاک مالیده شده؛ بعد از این هم همین خواهد بود.

این‌ها ملت ایران را نشناختند؛ این مفاهیم، ملت ایران را زنده نگه داشته است. این‌هایی که تازه در آمریکا سر کار آمده‌اند، مثل این کسانی که تازه وارد عالَمِ چاقوکشی شدند، این چاقوکشان تازه‌کار، بی‌تجربه، که به هرجا می‌رسند یک نیش چاقویی می‌زنند؛ نمی‌فهمند چه‌کار دارند می‌کنند، تا وقتی که توی دهانشان بخورد. وقتی توی دهانشان خورد آن‌وقت می‌فهمند حساب چیست، کتاب چیست.

شما ببینید از اول انقلاب این کسانی که در آرزوی نابودی جمهوری اسلامی بودند و حالا در اعماق جهنم هستند و از این دنیا با حسرت و ناکامی رفته‌اند چقدر هستند.

جمهوری اسلامی با اقتدار کامل ایستاده است. بعد از این هم همین‌جور خواهد بود. این را بدانند، همه بدانند؛ هم دشمن بداند، هم دوستان با اخلاص بدانند، هم آن دوستانی که گاهی دلشان می‌لرزد بدانند؛ جمهوری اسلامی مستحکم ایستاده است و بدانید آن‌ها نمی‌توانند به ما سیلی بزنند، ما به آن‌ها سیلی خواهیم زد.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
رضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۳:۴۳ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۹
جانم فدای رهبر وسخنان کوبنده وبیدارکننده ی ایشان خدا سایه ی رهبر رو از سر ما کم نکنه ان شاالله
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار