امام جمعه ارومیه:
امام جمعه ارومیه گفت: برجام نتیجه اعتماد کردن به دشمنان این مرز و بوم است.
کد خبر: ۴۴۲۲۹۱
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۹ 16 June 2017
به گزارش تابناک آذربایجان غربی:حجت‌الاسلام سید مهدی قریشی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان در جمع مردم اظهار داشت: برجام، توافق هسته‌ای و خسارت‌های ناشی از آن نتیجه اعتماد کردن به دشمنان اسلام و انقلاب است.

وی با اشاره به اینکه مسئله ما و آمریکا حل شدنی نیست، ادامه داد: دشمن با ماهیت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مشکل دارند ولی حقوق بشر و انرژی هسته‌ای را بهانه کرده است.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی گفت: عده‌ای برای حل مشکل بین ایران و آمریکا به صورت بیهوده تلاش نکنند چون مسیر هر دو هر دو از همدیگر جدا است و این دو مثل دو خط موازی هستند که هرگز به هم نمی‌رسند.

قریشی اظهار داشت: چگونه ممکن است ترامپی که مجسمه فساد است و رهبری که ولی امر مسلمین بوده و نماز شب می خواند در کنار هم قرار گیرند؛ همه باید مرزبندی خود را مشخص کنند و این گونه نباشد که مانند فتنه 88 که برخی مرز بین خود و دشمن را مشخص نکردند یک بار دیگر برای کشورمان مشکل آفریده شود.

امام جمعه ارومیه اضافه کرد: در قضیه برجام مسئولان به دشمن اعتماد کردند و آن باعث شد که اکنون به بهانه‌ها مختلف علیه کشورمان تحریم‌های متعددی را به تصویب برساند.

وی ادامه داد: اقشار مختلف مردم برای بهره گرفتن از فیض‌های معنوی ماه مبارک رمضان به ویژه لیالی قدر به صورت جدی همت کنند.

وی با اشاره به اینکه این روزها یک فرصت مغتنم و ارزشمند برای نزدیک شدن به ذات اقدس الهی است، ادامه داد: این روزها و شب‌ها را باید غنیمت شمرد چه‌بسا فرصت دیگری را برای ناله و تضرع به درگاه عبودیت پیدا نکنیم.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی با اشاره به اینکه مساجد، تکایا و حسینیه‌ها این روزها میزبان مومنان است، بیان داشت: باید ترتیبی را اتخاذ کنیم تا اینکه آحاد مردم در همه ایام سال در این محافل و برنامه‌های فرهنگی و دینی مختلف حضور پیدا کنند.

منبع/فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار