نماینده مردم چابهار، کنارک، قصرقند و بخش مرکزی نیکشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به مراقبت ها و مداوای چند روزه تیم پزشکان مجرب وضعیت صابر رئیسی کارمند این دفتر و مصدوم حادثه تروریستی تهران رو به بهبودی است.
کد خبر: ۴۴۰۷۷۳
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۹:۲۹ 13 June 2017
عبدالغفور ایران نژاد اظهار داشت: در حادثه تروریستی مجلس شورای اسلامی یکی از کارمندان دفتر مجروح شد که بلافاصله توسط نیروهای امدادی با سایر مصدومان حادثه تروریستی به بیمارستان سینا انتقال یافت.
وی افزود: وضعیت و علائم حیاتی کارمند دفتر نماینده مردم چابهار، کنارک، قصرقند و بخش مرکزی نیکشهر در مجلس شورای اسلامی رو به بهبود می رود اما همچنان در بخش آی سی یو بستری است.
وی ادامه داد: با توجه به شدت جراحات وارده دست چپ وی تقریبا از کار افتاده است و نیاز فوری به عمل جراحی دارد.
وی بیان کرد: طبق گفته پزشکان متخصص تا زمانی که علائم حیاتی رئیسی در وضعیت استاندارد قرار نگرفته باشند بی هوشی مجدد و عمل جراحی دست چپ وی به صلاح نیست.
عضو کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی از مردم سیستان و بلوچستان که جویای احوال رئیسی هستند تشکر کرد.
به گزارش ایرنا چهارشنبه هفته گذشته در 2 حمله تروریستی جداگانه، ساختمان اداری مجلس شورای اسلامی و حرم امام خمینی (ره) هدف تیراندازی پنج تن از مهاجمان انتحاری مسلح قرار گرفت که در نتیجه آن، 17 نفر شهید و ده ها نفر نیز مجروح شدند. 
چابهار به عنوان تنها بندر اقیانوسی ایران و سرزمین موج و مرجان واقع در قلب مَکُّرانِ بلوچستان و در فاصله 645 کیلومتری جنوب زاهدان مرکز استان سیستان و بلوچستان از 2 شهر چابهار و نگور، سه بخش مرکزی، دشتیاری و پلان، 6 دهستان و 438 روستا تشکیل شده است. 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار