شهردار نیاسر:
تابناک: شهردار نیاسر گفت: از ایام نوروز تا کنون، بیش از ۳ میلیون نفر گردشگر از جاذبه‌های طبیعی، تاریخی و گردشگری نیاسر بازدید کردند.
کد خبر: ۴۴۰۲۲
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۹:۳۶ 06 June 2015
به گزارش تابناک به نقل از تسنیم، جمشید اسماعیلی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: از 28 اسفند ماه سال 93 تا 15 خرداد ماه سال 94 بیش از 3 میلیون نفر از جاذبه های طبیعی، تاریخی و گردشگری شهر نیاسر بازدید کردند.

وی، آمار گردشگران در 3 روز 13 ، 14 و 15 خرداد را بالغ بر 500 هزار نفر گردشگر برشمرد و افزود: با وجود زیرساخت‌هایی چون ساخت چندین مجموعه سرویس بهداشتی در سطح شهر نیاسر در سال گذشته، گردشگران با مشکلات فراوانی روبرو بودند.

شهردار نیاسر تصریح کرد: حضور چشمگیر گردشگران در شهر سبز نیاسر در پی تبلیغات رسانه‌ای و تلویزیونی به حدی افزایش یافت که مسئولان نیاسر به ویژه شهرداری و ستاد طرح ترافیک و نیروی انتظامی و پلیس راه را غافلگیر کرده بود.

وی افزود: شهرداری نیاسر با همکاری پلیس راهور و عوامل نیروی انتظامی با اجرای طرح ترافیک در شهر و نصب بنر و تابلوهای ترافیکی در همه مسیرهای ورودی و خروجی شهر به راهنمایی مسافران و کنترل ترافیک پرداختند، به طوری که در میانه روز به دلیل ترافیک سنگین و حجم زیادی از گردشگران عوامل نیروی انتظامی مجبور به بستن همه راه‌های ورودی این شهر شدند.

اسماعیلی، آبشار، باغ تاریخی تالار، غار رئیس، کوشک صفوی، چارتاقی و چشمه اسکندریه، آسیاب آبی و حمام صفوی را از مهم‌ترین و بیشترین آمار بازدید گردشگران در طی این مدت مشخص شده نام برد.

وی با اشاره به اینکه در این ایام بالغ بر 500 هزار نفر در تاسیسات اقامتی این شهر اقامت داشته‌اند، خاطر نشان کرد: این اقامتگاه‌ها شامل هتل‌، سوئیت‌های سطح شهر، ‌مدارس، پارک‌های اقامتی، کمپ گردشگری و بوستان‌های سطح شهر است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 15 درصد افزایش داشت.

شهردار نیاسر خاطرنشان کرد: 20 هزار بسته تبلیغاتی شامل شکلات، کیسه زباله و بروشور راهنمای گردشگری بین میهمانان و گردشگران در ورودی شهر توزیع شد.

وی، با تشکر از همکاری و همراهی دستگاه های اجرایی شهر افزود: در طول این ایام جلسات متعددی با مسئولان شهر و شهرستان به منظور هماهنگی برای خدمات مطلوب به گردشگران برگزار و شهرداری نیز با تشکیل کمیته‌های نوروزی و ایام گلاب‌گیری و هم‌چنین ستاد طرح ترافیک در داخل شهرداری با حضور مدیران واحدهای مربوطه در راستای ارائه هرچه بهتر خدمات به مسافران تلاش کرده است.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار