محمدرضا محمدی بابیان اینکه سال گذشته نیز جشنواره بین‌المللی فیلم سبز به‌طور همزمان با سراسر کشور در همدان برگزار شد، ابراز امیدواری کرد: شهر سبز پایدار فراتر از یک عنوان و شعار، به هدفی قابل‌دستیابی در متن برنامه‌ها و اقدامات دستگاه‌های ذی‌ربط به‌ویژه شهرداری و شورای اسلامی شهر تبدیل‌شده و توجهات به همه زمینه‌ها، ابراز و عوامل تحقق آن معطوف شود.
کد خبر: ۴۳۴۶۲۷
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۰ 03 June 2017
ششمین جشنواره بین‌المللی فیلم سبز به طور همزمان با سراسر کشور با همکاری مشترک اداره‌کل حفاظت محیط زیست استان همدان و معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری همدان برگزار می‌شود.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی اداره‌کل حفاظت محیط زیست استان همدان، طی دیدار مدیرکل حفاظت محیط زیست استان با معاون فرهنگی اجتماعی شهرداری همدان مقرر شد اکران فیلم‌های ششمین جشنواره بین‌المللی فیلم سبز در استان با مشارکت این دو ارگان صورت پذیرد.

معاون فرهنگی اجتماعی شهرداری همدان در این‌باره بیان کرد: این معاونت از هر اقدامی که در راستای تغییر رفتار مردم به سوی رسیدن به شهر سبز پایدار همدان انجام شود، استقبال می‌کند.

محمد قدیمی گفت: این معاونت در تمامی ابعاد از جمله تبلیغات محیطی، جذب مخاطب، تأمین زیرساخت‌ها و سالن نمایش فیلم از رویداد جشنواره بین‌المللی فیلم سبز حمایت می‌کند.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان همدان نیز با بیان اینکه زبان هنر یکی از راه‌های انتقال مفاهیم محیط زیست به جامعه است، اظهار کرد: برگزیده شدن همدان به عنوان نخستین شهر سبز پایدار جهان اسلام بهانه مغتنمی است تا دستاندرکاران مدیریت شهری در راستای فرهنگ‌سازی برای تحقق این امر نیز بکوشند.

محمدرضا محمدی با بیان اینکه سال گذشته نیز جشنواره بین‌المللی فیلم سبز به طور همزمان با سراسر کشور در همدان برگزار شد، ابرازامیدواری کرد: شهر سبز پایدار فراتر از یک عنوان و شعار، به هدفی قابل دستیابی در متن برنامه‌ها و اقدامات دستگاه‌های ذیربط به ویژه شهرداری و شورای اسلامی شهر تبدیل شده و توجهات به همه زمینه‌ها، ابراز و عوامل تحقق آن معطوف شود.

در این نشست نمایندگان دو ارگان برای برنامه‌ریزی هر چه بهتر به منظور برگزاری ششمین جشنواره بین‌المللی فیلم سبز در همدان مشخص و تصمیمات لازم اخذ شد.

اکران فیلم‌های منتخب ششمین جشنواره بین المللی فیلم سبز از 31 تیرماه 6 مردادماه به طور همزمان با سراسر کشور در همدان انجام می‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار