منتخبین جدید شورای شهر دهدشت باید از خود بپرسند اگر مردم این شهر به مدیریت فعلی شهرداری و شورا راضی بودند پس چرا به ۷ عضو جدید رای دادند !؟
کد خبر: ۴۳۳۱۵۴
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۲:۵۱ 30 May 2017
تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، آنچه که در زیر آورده شده است یادداشت ارسالی مخاطبان تابناک کهگیلویه و بویراحمد است و تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، آن را تایید یا تکذیب نمی کند. شما هم می توانید نظر خود را در تایید یا تکذیب این مطلب بیان کنید.
منتخبین شورای پنجم،رای مردم دهدشت به شما رفراندومی بزرگ در این شهر بود

مردم دهدشت در انتخابات پنجمین دوره ی شورای اسلامی شهرشان دست به کار بزرگی زدند و با حضور پرشور در پای صندوق های رای ، حماسه ای تاریخی را خلق کردند.

حماسه حضور مردم دهدشت در انتخابات شورای اسلامی شهر از آن جهت می تواند قابل دقت و تامل باشد که آنها هیچکدام از اعضای شورای فعلی را تایید نکردند.

بی شک رای عدم اعتماد مردم دهدشت به اعضای دوره چهارم ، نکته ی مهمی است که می بایست اعضای جدید شورای شهر به آن دقت کرده و در راستای آن تصمیم گیری کنند.

منتخبین جدید شورای شهر دهدشت باید از خود بپرسند اگر مردم این شهر به مدیریت فعلی شهرداری و شورا راضی بودند پس چرا به ۷ عضو جدید رای دادند !؟ به راستی چرا هیچ یک از اعضای شورای دوره چهارم از مردم رای اعتماد دوباره نگرفته اند !؟

سوال این پرسش ها بسیار شفاف است . مردم شهر دهدشت به تغییر رای داده اند و انتظار دارند منتخبین با تغییرات مثبت در ساختار شهرداری و شورا بتوانند خواسته ی آنها را فراهم آورند.

روزهای آینده آزمونی بزرگ پیش روی منتخبین جدید مردم دهدشت در شورای اسلامی این شهر قرار دارد . این افراد که همگی از نخبگان حوزه های صنفی و کاری خود هستند می بایست پیام انتخابات را در دهدشت درک کنند و به آن پاسخ صحیح دهند.

یک تصمیم اشتباه می تواند آینده ی دوره پنجم شورا را دچار چالش کرده و در نهایت پس از چهار سال سرنوشتی مشابه دوره چهارم برای منتخبین مردم دهدشت در دوره پنجم نیز تکرار شود ولی در صورت تغییر مثبت و جاری کردن خون تازه در رگ‌های شهرداری و چابک کردن این مجموعه که با نظارت دقیق امکان پذیر خواهد بود ، می تواند ، افراد حاضر در پنجمین دوره شورای شهر دهدشت را به محبوب ترین افراد تاریخ این شهر در شورا تبدیل نماید.
سید ایمان تقوی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار