بر طبق تحلیل ها و گمانه زنی های این روزها، احمد نوروزی عضو شورای اسلامی پنجم مشهد مقدس جدی ترین گزینه شهرداری این شهر محسوب می شود.
کد خبر: ۴۳۲۸۰۳
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۶ 30 May 2017
به گزارش تابناک رضوی، با روی کارآمدن شورای جدید اسامی افراد متعددی برای سکانداری شهرداری مشهد به گوش می رسد که در این بین نام آقایان محسن مهرعلیزاده، احمد نوروزی، تبریزیان، الویری، محمدعلی نجفی و محمد مقدوری معاون فعلی عمرانی استاندار خراسان رضوی بیش از همه مطرح است.
احمد نوروزی جدی ترین گزینه شهرداری مشهد!
 
محسن مهرعلیزاده نفر اول این لیست با توجه به اجماع فعلی اصلاح طلبان شورای جدید تهران برای تصدی‌گری وی بر مسند شهرداری این شهر و سمت های پیشنهادی دیگر در دولت بعید است به مشهد سفر کند.

محمد علی نجفی نیز که سابقه بیماری قلبی وی پیش از این موجب استعفا از سازمان میراث فرهنگی و گردشگری کشور شده بود به نظر می رسد به حضور بی دردسر در حلقه مشاوران رئیس جمهور ادامه دهد.

محمد مقدوری معاون عمرانی استاندار خراسان رضوی نیز که طی چند سال اخیر اشرافیت بسیار خوبی به حوزه های عمرانی استان پیدا کرده است کماکان از بهترین گزینه ها برای ادامه مسیر عمران و آبادانی استان به شمار می رود.

 در آخر بین آقایان الویری، تبریزی و نوروزی با توجه به سابقه درخشان احمد نوروزی در شهرداری مشهد و خط و مشی اصلاح طلبی، وی جدی ترین گزینه نشستن بر روی صندلی شهرداری مشهد محسوب می شود.

این گزارش حاکیست در روزهای اخیر از مفیدی، استاندار سابق خراسان ، امینی، رییس اصلاح طلبان استان که دارای سوابق طولانی اجرایی نیز هست و برادران، معاون برنامه ریزی و توسعه شهردار سابق مشهد پژمان نیز به عنوان دیگر گزینه های شهرداری مشهد در دوره جدید یاد می شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار