وزیر کشور گفت: امروز رژیم عربستان که ساختار حکومت آن ناپایدار است چنین ریسکی را در منطقه انجام می‌دهد و به کشور یمن حمله می‌کند و به این معناست که آمریکا تمام مهره‌‌های خود را به میدان آورده است.
کد خبر: ۴۳۱۱۹
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۵ 03 June 2015
عبدالرضا رحمانی فضلی در مراسم آغاز عملیات اجرایی خط 3 قطار شهری مشهد اظهار کرد: شهردار مشهد، شهرداری فعال است و در زمانی که قرار بود حکم وی در وزارت کشور امضا شود؛ برخی می‌گفتند نباید این حکم به دلیل نداشتن سنخیت مدرک وی با شهرداری امضا شود، اما من با توجه به شناختی که داشتم با قاطعیت امضا کردم و امروز هم نتایج آن را به خوبی مشاهده می‌کنم.

وی ادامه داد: امروز از احقاق حقوق مردم عقب هستیم، چراکه مردم تمام زحمات خود را برای انقلاب کشیدند و در واقع ما به مردم مدیون هستیم.

وزیر کشور خاطرنشان کرد: دولت تدبیر و امید به عنوان یکی از محوری‌ترین مباحث خود حمل و نقل درون‌شهری و برون‌شهری را در دستور کار قرار داده است و 20 خط فعال ریلی درون شهری را به طول 395 کیلومتر در کشور داریم که نیازمند 30 هزار میلیارد تومان اعتبار است که 10 هزار میلیارد تومان آن تأمین شده است.

رحمانی فضلی در پایان متذکر شد: امروز دشمن با ایجاد گروه‌های فرقه‌ای در سطح منطقه به دنبال تفرقه بین مسلمانان است و امروز عربستان که ساختار حکومت آن ناپایدار است، چنین ریسکی را در منطقه انجام می‌دهد و به کشور یمن حمله می‌کند و این به این معناست که آمریکا تمام مهره‌‌های خود را به میدان آورده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار