مدیرامور شهری شهرداری کرمانشاه گفت: از صبح فردا(پنجشنبه) پوسترها و بنرهای تبلیغاتی نامزدهای انتخابات تا شعاع صد متری شعب اخذ رای را پاکسازی می‌کنیم.
کد خبر: ۴۲۵۴۹۹
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۱ 17 May 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از ایسنا،علیرضا احمدی ، با اشاره به حجم وسیع تبلیغات و پوسترها و بنرهای تبلیغاتی نامزدهای انتخاباتی، اظهار کرد: از صبح فردا(28 اردیبهشت) که مهلت قانونی تبلیغات تمام می‌شود، کار پاکسازی را آغاز می‌کنیم.

وی ادامه داد: کار پاکسازی ابتدا تا شعاع صد متری شعب اخذ رای انجام می‌شود.

مدیر امور شهری شهرداری کرمانشاه با بیان اینکه کار اصلی و جهادی پاکسازی را از جمعه شب (29 اردیبهشت) و پس از پایان انتخابات آغاز می‌کنیم، افزود: در مدت 24 تا 48 ساعت شهر را از این حال درمی‌آوریم و چهره شهر را عوض می‌کنیم.

احمدی تصریح کرد: به دلیل اینکه حجم کار و تبلیغات خارج از چارچوب بالا است، پاکسازی کامل این وضعیت که حتی جای چسب پوسترها هم پاک شود حدود یک ماه زمان نیاز دارد، چون برای پاکسازی برخی از نقاط حتی باید از جرثقیل استفاده کنیم.

به گفته این مسئول، هم اکنون هم پوسترهای تبلیغاتی که در مناطق ممنوع مانند جداول، میدان‌ها و ... چسبانده شده مرتبط پاکسازی می‌شود.

وی تاکید کرد: 1200 نیرو به صورت جهادی پای کار خواهند بود.

احمدی معتقد است، این کار در مجموع حدود 700 میلیون تومان برای شهرداری هزینه دارد و این در حالیست که هیچ هزینه‌ای از نامزدهای متخلف که خارج از چارچوب تبلیغ کردند، اخذ 
نمی‌شود.

مدیرامور شهری شهرداری کرمانشاه اظهار کرد: متاسفانه در کرمانشاه از نامزدها ضمانتنامه گرفته نمی‌شود که اگر تخلف کردند جریمه شوند، اما این کار در برخی از شهرهای دیگر انجام 
شده است. 



اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار