مدیرکل محیط‌زیست استان همدان گفت برخی از کاندیداها در ستادهای انتخاباتی برای اینکه بنرهای تبلیغاتی آنها در دید شهروندان قرار گیرد دست به قطع شاخه درختان کردند بر این اساس چون حفظ شهر برای آنها اهمیتی ندارد، نمی‌توانند مدافع مردم باشند.
کد خبر: ۴۲۴۶۵۱
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۲:۴۱ 15 May 2017
مدیرکل محیط زیست استان همدان اقدام کاندیداهای شورای شهر در تبلیغات کاغذی با مفهوم شهر سبز پایدار تعارض دارد، گفت: کاندیدای همدان شهر سبز پایدار از روش‌های زیست محیطی برای تبلیغ انتخاباتی خود استفاده کنند.

به گزارش تسنیم، محمدرضا محمدی با اشاره به نحوه تبلیغات کاندیداهای شورای شهر و روستاها و خدشه‌ وارد کردن به سیمای بصری شهر اظهار داشت: برخی از کاندیداها در ستادهای انتخاباتی برای اینکه بنرهای تبلیغاتی آنها در دید شهروندان قرار گیرد دست به قطع شاخه درختان کردند بر این اساس چون حفظ شهر برای آنها اهمیتی ندارد، نمی‌توانند مدافع مردم باشند.

وی با اشاره به اینکه توزیع پوسترهای کاغذی سبب تخریب چهره شهر شده است، افزود: این نوع تبلیغات کاغذی با وجود گسترش فضای مجازی چندان تأثیرگذاری در مردم شهر ندارد و نوعی هزینه مازاد است.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان همدان خواستار نصب تبلیغات انتخاباتی کاندیداها در مکان‌های تعبیه شده توسط شهرداری شد و گفت: همدان به عنوان شهر سبز پایدار انتخاب شده است بنابراین کاندیداهایی که به عنوان مدافع حقوق شهر و شهروندان وارد عرصه رقابت شدند باید از روش‌های زیست محیطی و تبلیغات غیرکاغذی برای تبلیغ اقدام کنند.

وی اقدام کاندیداهای شورای شهر در تبلیغات کاغذی با مفهوم شهر سبز پایدار تعارض دارد، بیان کرد: این کاندیدای که برای کسب رأی قانون را زیر پا می‌گذارند نمی‌توانند به مجریان قانون مدافع حقوق شهروندان باشند.

محمدی با بیان اینکه حفظ موهبت‌های طبیعی و سیمای شهری را نشان از بلوغ فرهنگی دانست و عنوان کرد: شهروندان باید با فرهنگسازی و هوشیار کردن یکدیگر جلویی این نوع تخلفات مغایر با حفظ محیط زیست زیست و شهر سبز پایدار را بگیرند.

وی تأکید کرد: فضای مجازی، در شرایط امروز امکان بسیاری مناسبی به دلیل گستردگی برای تبلیغات است و نشان از سطح بالای بلوغ فرهنگی کاندیدا را دارد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار