شهردارشیراز گفت:با تلاش های انجام شده پل کابلی ولیصر (ع) در سه‌شنبه همین هفته با دهانه 80 متر و طول 260 متر با رعایت مسائل زیست‌محیطی به بهره‌برداری می رسد.
کد خبر: ۴۲۴۲۱۸
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۰ 15 May 2017
تابناک فارس به نقل از فارس:وی افزود:سرانه فضای سبز طی 6 سال گذشته از 15 متر مربع با رشد 53 درصدی به 23 متر مربع افزایش یافته است.
 
علیرضا پاک‌فطرت شامگاه یکشنبه در حاشیه بهره‌برداری از پروژه بوستان اردیبهشت در سخنانی اظهار داشت: این بوستان در زمینی به مساحت هزار و 300 متر مربع دارای  4 هزار مترمربع موزائیک فرش، فضای سبز گلکاری، پایه‌های روشنایی، سِت‌های ورزشی، سکوی نماز، مبلمان شهری، فضای بازی کودکان، آب نما و سرویس بهداشتی است.
 
وی خاطرنشان کرد: ارتقای کیفیت فضای عمومی شهر، افزایش سرانه فضای سبز، ایجاد شادابی و نشاط شهروندان، فراهم نمودن اسکان موقت برای همراهان بیماران در بیمارستان‌های شهید آیت‌الله مطهری، نمازی و امام رضا (ع) از مهم‌ترین اهداف احداث بوستان اردیبهشت بوده است.
 
شهردارشیراز تصریح کرد: برای حفظ، بازآفرینی و احداث فضای سبز در قسمت‌های مختلف شهر، سرانه فضای سبز طی 6 سال گذشته از 15 متر مربع با رشد 53 درصدی به 23 متر مربع افزایش یافته است.
 
پاک فطرت بیان داشت: با تلاش های انجام شده پل کابلی ولیصر (ع) در سه‌شنبه همین هفته با دهانه 80 متر و طول 260 متر با رعایت مسائل زیست‌محیطی به بهره‌برداری می رسد.
 
وی اضافه کرد: بوستان خانواده در زمینی به مساحت 20 هزار متر، پارک 700 هکتاری گلستان و 50 هزار متری کوشک میدان و نیز زمین چمن مصنوعی از دیگر طرح هایی است که به زودی به بهره‌برداری می‌رسد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار