مدیرکل آموزش و پرورش سمنان خبر داد
مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان از شرکت دو هزار و 985 دانش‌آموز استان سمنان در آزمون ورودی مدارس استعدادهای درخشان در این استان خبر داد.
کد خبر: ۴۱۹۴۱۹
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۵ 06 May 2017

به گزارش تابناک سمنان به نقل از اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان سمنان، محمدرضا جهان اظهار کرد: آزمون ورود به مدارس استعدادهای درخشان پایه هفتم با حضور دو هزار و 441 دانش‌آموز برگزار شد که از این تعداد، یک هزار و 135 دختر و یک هزار و 306 پسر بودند.

وی افزود: 121 نفر دختر و 121 نفر پسر در پایه هفتم مدارس استعدادهای درخشان استان سمنان برای سال تحصیلی 97- 96 پذیرفته خواهند شد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان تصریح کرد: آزمون تکمیل ظرفیت مدارس استعدادهای درخشان ورودی به پایه دهم (متوسطه دوره دوم) نیز با حضور 544 دانش‌آموز شرکت‌کننده شامل 278 دختر و 266 پسر برگزار شد.

جهان خاطرنشان کرد: از این تعداد، در مجموع 92 دانش‌آموز پسر و دختر در دو رشته ریاضی فیزیک و ادبیات و علوم انسانی پذیرفته خواهند شد.

شایان ذکر است؛ فهرست اسامی پذیرفته‌شدگان بر اساس ظرفیت‌های تعیین‌شده برای هر دبیرستان از سوی مرکز ملی پس از برگزاری آزمون نمونه دولتی در اوایل تیرماه اعلام خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار