در این نامه ارسالی ضمن تقدیر از این دو روابط عمومی از دیگر دستگاههای دولتی هم خواسته شده نسبت به انعکاس خدمات دولت تدبیر و امید تلاش شود.
کد خبر: ۴۱۵۷۹۲
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۲ 30 April 2017
دولت همواره از عدم انعکاس دستاوردهای خود در سطح جامعه گلایه داشته و برخی سیاسیون هم در این زمینه با دولت هم عقیده هستند و معتقدند دولت در این زمینه مظلوم واقع شده است.
در زمینه اطلاع رسانی کارهای صورت گرفته در دستگاههای دولتی و غیردولتی مهم ترین نقش را روابط‌عمومی ها بر عهده دارند که می توانند بازوی مهم مدیران باشند.متاسفانه در بسیاری از دستگاه های دولتی در کهگیلویه و بویراحمد، چندان توجهی به این مهم نمی شود.
در همین رابطه مدیر کل روابط عمومی استانداری با ارسال نامه‌ای به مدیران کل و فرمانداران روابط عمومی های برتر دستگاههای دولتی را معرفی کرده است.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد، در تقدیرنامه ای که نسخه ای از آن برای مدیران کل و فرمانداران از طرف مدیر کل روابط عمومی استانداری کهگیلویه و بویراحمد، ارسال شده است ، دو روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان و همچنین روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد را به عنوان دو روابط عمومی برتر استان کهگیلویه و بویراحمد معرفی کرده است.
در این نامه ارسالی ضمن تقدیر از این دو روابط عمومی از دیگر دستگاههای دولتی هم خواسته شده نسبت به انعکاس خدمات دولت تدبیر و امید تلاش شود.

دو روابط عمومی برتر استان در بازتاب خدمات دولت معرفی شدند
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار