با مخاطبان
بی شک انتخاب چنین جوان کارآمد و توانمند توسط فرماندار محترم ،نقطه ی امیدی برای پیشبرد اهداف این شهرستان در آینده است.
کد خبر: ۴۱۵۶۶۵
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۱ 30 April 2017
تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، آنچه که در زیر آورده شده است یادداشت ارسالی مخاطبان تابناک کهگیلویه و بویراحمد است و تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، آن را تایید یا تکذیب نمی کند. شما هم می توانید نظر خود را در تایید یا تکذیب این مطلب بیان کنید.
این مدیر را باید بال و پر دهیم
بعضی‌ها در محیط کار مدیر هستند و بعضی‌ها در خانه. بعضی‌ها میز مدیریتی دارند و بعضی‌ها جایگاه آن. بعضی‌ها مدیر هستند و بعضی‌ها مدبر. بعضی‌ها پیپ مدیریتی دارند و بعضی‌ها تیپ آن. بعضی‌ها مدیر هستند و منشی دارند و بعضی‌ها تنها مدیر هستند و در اصل تنها منشی‌‌اند. بعضی‌ها مدیر هستند و ماشین مدیران را دارند و بعضی‌ها در اصل تنها ماشین هستند و ماشین مدیران را می‌رانند. بعضی‌ها رنگ مدیریت دارند و بعضی‌ها طعم آن. بعضی‌ها خدادادی مدیر هستند و بعضی‌ها مادرزادی، یعنی تنها به واسطه پدرشان یا بستگان‌شان. بعضی‌ها حکم مدیریتشان از جنس کاغذ و امضاء مافوق است و بعضی‌ها از جنس عمل و کارکرد و تجربه‌شان. بعضی‌ها در گزارش ماهانه تنظیم شده توسط خود، مدیر موفق هستند و بعضی‌ها در عملکرد تنظیم شده مافوق و زیردستان خود. بعضی‌ها تنها مدیر هستند و بس و بعضی‌ها مدیر هستند و یک دنیا ارزش. بعضی‌ها امضایشان چند روزی اعتبار دارد و بعضی‌ها عملکردشان یک عمر. بعضی‌ها یاد خود را با خود می‌برند و بعضی‌ها خود می‌روند و اما نام و یادشان می‌ماند. بعضی‌ها عشق مدیریت دارند و بعضی‌ها مدیر عاشق هستند. بعضی‌ها بر نام سازمان مدیریت می‌کنند و بعضی‌ها مدرک مدیریت دارند و بعضی‌ها درک مدیریت.

شاید شنیده باشید یا خوانده باشید و یا باور داشته باشید که می‌گویند؛ مدیریت هم علم است و هم هنر. یعنی هم آگاهی و هم تجربه. هم اکتسابی و هم ذاتی. هم توانائی و هم عشق.
مدیریت؛ حکومت بر سازمان نیست، بلکه نشستن بر قلب‌های کارکنان سازمان است. سازمان؛ یک اداره و کارخانه نیست، بلکه مجموعه‌ای است که در آن سهیم هستیم و روزگار را سپری می‌نمائیم. مجموعه؛ یک سری افراد با ویژگی‌های مختلف، با عنوان همکار نیست، بلکه همراهانی هستند که با آنها روز را شب و شب را روز می‌کنیم.
همه ی اینها را گفتم تا به یک مدیر که مدیریت در جود و وجود و ذاتش هست برسیم.
مدیری که شاید در زمان کم تصدی البته نه به عنوان رئیس دستگاه بلکه به عنوان معاون در هیبت یک مدیر تمام قد خود را اثبات نموده است.مدیری که در عین جوانی یک عمر تجربه را بر دوش دارد.اقتدار و قانونمندی او در هر شرایطی زبانزد است.
اسلام خسروی جوان برومند و سربلند این روزهای شهر دهدشت است.مدیری توانمند که با حضورش در سمت معاون فرماندار شاهد تغییرات مشهود در مدیریت فرمانداری دهدشت بودیم.
جوانی آگاه به مسائل روز سیاسی شهرستان و پر جسارت که هدفش ترقی و پیشرفت این شهرستان است.
بی شک انتخاب چنین جوان کارآمد و توانمند توسط فرماندار محترم ،نقطه ی امیدی برای پیشبرد اهداف این شهرستان در آینده است.
بی شک یک نیروی توانمند و پاکدست سرمایه ی یک نهاد یا اداره است و انتخاب افراد اصلح و توانمند برای نظام و انقلاب ،زمینه موفقیت دستگاه ها و ادارات در همه زمینه ها بیش از پیش فراهم شود.
اسلام خسروی نمونه ی کامل یک مدیر توانمند و پاکدست و اصلاح است که متعهد و برخوردار از روحیه جهادی، آگاه به شرایط و ویژگی های منطقه ای و بویژه تحصیلات و تخصص های لازم و مرتبط با وظایف محوله خود را دارد.
بهترین خصوصیت اسلام خسروی، داشتن‌ سعه‌صدر لازم‌ برای‌ برخورداری‌ از دیدگاه‌ همکاران، بویژه‌ زیردستان است. درواقع‌ یکی‌ از صفات‌ پسندیده‌ ایشان آن‌ است‌ که‌ با افراد صاحب‌نظر درباره‌ مسایلی‌ که‌ ضرورت‌ دارد مشورت‌ می کند و باتوجه‌ به‌ دیدگاههای‌ معقول‌ آنان‌ تصمیم‌ میگیرد;

دیگر خصوصیت اسلام خسروی پیشگامی‌ یا برخورداری‌ از قدرت‌ مدیریت است. مدیریست که‌ در انجام‌ امور پیشقدم‌ میشود و با طرح‌ و ارائه‌ ارزشهای‌ جدید، رهبری‌ زیردستان‌ را برای‌ انجام‌ کار برعهده‌ میگیرد;

قدرت‌ هماهنگ‌سازی‌ و توان‌ ایجاد موازنه‌ و همسویی‌ میان‌ فعالیتهای‌ اعضای‌ مختلف‌ سازمان‌ ،هنری است که خسروی آنرا دارد.
شاید تعداد انگشت شماری مدیر مانند اسلام خسروی داشته باشیم اما اگر همین تعداد انگشت شمار را قدر بدانیم و بال و پری بیشتر بدهیم قطعا شهر دهدشت بحران عدم پیشرفت را پشت سر خواهد گذاشت.
به امید داشتن مدیران موفق برای شهر دهدشت

سید ایمان تقوی
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
مسلم علی پور
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۲۶ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۱
سلام دوست عزیز نویسنده اگه بجای نوشتن این متن احساسی وپوپولیستی کارنامه وگزارش عملکردشو من نوشتی مفیدتر بود امیدوارم این معاون جوان هم موفق باشند
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار