استان‌های شرکت کننده در این نشست شامل کهگیلویه و بویراحمد، فارس، بوشهر، چهارمحال و بختیاری، اصفهان و هرمزگان است.
کد خبر: ۴۱۵۶۳۰
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۳:۴۴ 29 April 2017
دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر کهگیلویه و بویراحمد گفت که نشست منطقه‌ای دبیران شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر 6 استان کشور از 12 تا 14 اردیبهشت سال جاری در یاسوج برگزار می‌شود.

سید ناصر رضایی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: استان‌های شرکت کننده در این نشست شامل کهگیلویه و بویراحمد، فارس، بوشهر، چهارمحال و بختیاری، اصفهان و هرمزگان است.
وی هدف از برگزاری این نشست را توانمندسازی هر چه بیشتر تشکل‌های مردم نهاد 6 استان مورد نظر در حوزه فضای مجازی برای مبارزه بهتر با مواد مخدر اعلام کرد.
رضایی افزود که سال جاری توسط رهبر معظم انقلاب به نام اقتصاد مقاومتی؛ تولید و اشتغال نامگذاری شده و یکی از محورهای مهم برای تحقق آن نیز وجود نیروی انسانی پویا، فعال و سالم است.
دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: به همین دلیل صیانت از نیروی انسانی کشور در برابر آسیب‌های اجتماعی از جمله اعتیاد ضرورتی انکارناپذیر خواهد بود.
رضایی عنوان کرد که نشست شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر کهگیلویه و بویراحمد در سال گذشته 55 مصوبه داشته که از این تعداد تنها یک مورد تاکنون اجرا نشده است.
وی ابراز داشت: آن مصوبه نیز ساخت مکانی مناسب در حاشیه جاده ارتباطی یاسوج - اصفهان برای پارک خودروهای سنگین و انجام بهتر ایست و بازرسی آنها توسط مأموران نیروی انتظامی کهگیلویه و بویراحمد در راستای مبارزه با مواد مخدر است.
رضایی گفت که مسئولان اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کهگیلویه و بویراحمد برآوردهای لازم در مورد هزینه و امکانات مورد نیاز اجرای این مصوبه را انجام داده و امید است تا پایان خرداد سال جاری انجام شود.
وی اظهار داشت: فرمانداران کهگیلویه و بویراحمد در سال 1395 تلاش‌ها و فعالیت‌هایی ارزنده در زمینه مبارزه با مواد مخدر در شهرستان‌های هشت‌گانه این استان انجام داده‌اند.
رضایی خواستار تشکیل ماهانه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان‌های کهگیلویه و بویراحمد و ارائه دستور کارهای تخصصی‌تر در آنها شد.
وی افزود که فرمانداران کهگیلویه و بویراحمد در زمینه مبارزه با مواد مخدر توجه جدی‌تری به نقاط آلوده، روستاها و حاشیه شهرها داشته و استفاده بیشتری از ظرفیت تشکل‌های مردم نهاد در این راستا کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار