این نشست سه شنبه هفته آینده با حضور نمایندگان استانهای بوشهر،فارس،چهارمحال و بختیاری،هرمزگان،اصفهان و کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج به مدت سه روز برگزار می شود.
کد خبر: ۴۱۵۵۹۵
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۰:۴۰ 29 April 2017
به گزارش خبرگزاری صدا وسیما مرکز کهگیلویه وبویراحمد، دبیر ستاد مبارزه با مواد مخدر استان در جلسه امروز این ستاد با اعلام این خبر گفت: این نشست سه شنبه هفته آینده با حضور نمایندگان استانهای بوشهر،فارس،چهارمحال و بختیاری،هرمزگان،اصفهان و کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج به مدت سه روز برگزار می شود.
رضایی افزود: توانمندسازی تشکلهای مردم نهاد برای مبارزه با مواد مخدر از مهمترین اهداف این جشنواره است.
وی همچنین از گشایش مرکز دی.آی.سی ویژه بانوان در گچساران خبر داد و گفت: برای ساخت و تجهیز این مرکز بیش از 175 میلیون تومان هزینه شده است.
وی راه اندازی سرپناه شبانه ویژه معتادان متجاهر(آشکار) در دوگنبدان، برپایی نشست تشکلهای مردم نهاد استان در شهرستان چرام و نیز برگزاری کلاسها و کارگاههای آموزشی با موضوع اعتیاد به جمعیت هدف را از دیگر برنامه های دبیرخانه ستاد مبارزه با مواد مخدر استان اعلام کرد.
معاون سیاسی و امنیتی استاندار نیز با تقدیر از زحمات و تلاش شبانه روزی ماموران نیروی انتظامی و سایر دستگاههای امنیتی و قضایی استان در خصوص مبارزه با مواد مخدر گفت:استفاده از تشکلهای مردم نهاد برای مقابله با مواد مخدر مهم و اثر بخش است و دستگاههای متولی باید زمینه مشارکت مردم را در این عرصه فراهم کنند.
محمدی از برگزاری همایش "گفتمان سازی صیانت در اجتماعی کردن مواد مخدر" ویژه عشایر در یاسوج 20 تا 25 اردیبهشت ماه جاری خبر داد و افزود: پارسال نیز نظیر چنین همایشی در منطقه عشایری گرگو در شهرستان بویراحمد برگزار شد.
همچنین در این جلسه فرمانداران نداشتن وسایل نقلیه ، تجهیزات لازم و کمبود منابع مالی را از عمده مشکلات پیش رو برای مقابله با مواد مخدر اعلام کردند و خواستار رفع این مشکلات شدند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار