وکیلی در سخنانی ضمن بیان انتقادات تند نسبت به قالیباف ، تفکر مدیریتی نظامی وی را زیر سئوال برد و البته زبان حجت الاسلام روحانی را در بیان عملکرد خود الکن دانست.
کد خبر: ۴۱۵۵۳۸
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۹:۰۸ 29 April 2017
در آئین افتتاح ستاد حجت الاسلام روحانی در شهر یاسوج ، دکتر محمد علی وکیلی در سخنانی ، حملات لفظی شدیدی را بر علیه دکتر قالیباف بیان کرد .
وکیلی در سخنانی ضمن بیان انتقادات تند نسبت به قالیباف ، تفکر مدیریتی نظامی وی را زیر سئوال برد و البته زبان حجت الاسلام روحانی را در بیان عملکرد خود الکن دانست.
 به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، محمدعلی وکیلی در مراسم افتتاحیه ستاد روحانی در یاسوج گفت:مردم بنده با خود عهد کردم که بنا به دلایلی در مجالس سیاسی استان زادگاهم حضور نداشته باشم اما امروز مجبور شدم این عهد را بشکنم چون خدعه ای در حال وقوع هست؛ خدعه ای که در آن جریان  ۸ ساله احمدی نژادی می خواهد با توسل به دروغ و وعده و وعید دوباره کشور را به دست بگیرد و دوباره به پرتگاه سقوط ببرد.
 
 حملات تند وکیلی به قالیباف / نماینده ی مردم تهران: زبان روحانی در بیان دستاوردهای خود الکن بود + تصاویر

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت که همگان در مناظرات دیدند یک بار دیگر احمدی نژاد در هیبت قالیباف ظاهر شد و با راه انداختن بگم بگم و گرفتن کاغذ مملو از دروغ نوشته جلو دوربین و البته با الفاظ آن بنده خدای ۸۸ سعی در فریب مردم داشت.
نایب رییس مجلس شورای اسلامی در ادامه تلاش برای به ثمر نرسیدن این خدعه را دلیل عهدشکنی خود اعلام کرد و گفت آمده ام تا از شما هم تباران و هم خونی ها و خویشان و برادران و خواهرانم بخواهم که در استان حسن روحانی را با اختلاف زیاد آرا انتخاب کنید.
 
وکیلی به موضوع تقسیم کشور به دو قسمت 96 درصدی و 4 درصدی توسط قالیباف هم اشاره کرد و گفت : آقای قالیباف خود شما جز کدام گروه هستید ؟ آیا خود شما جزء 4 درصدی ها نیستید؟
 چهار سال بعد زمان برداشت برای دولت روحانی است
 نماینده مردم تهران ، ری و شمیرانات ضمن اشاره به اینکه دولت در بیان دستاوردهای خود زبان الکنی داشته است ، افزود : بررسی عملکرد دولت روحانی در طول ۴ سال گذشته نشان دهنده ی موفقیت های دولت یازدهم در زمینه سیاست خارجی ، ارتباط مثبت با سایر کشور ها مساله برجام و توافق هسته ای است و دولت ، بعد از چهار سال کار اساسی و پایه ای انشاالله در چهار سال آینده از نتایج آن استفاده خواهد نمود.

سخنگوی ستاد مرکزی دکتر روحانی در ادامه ضمن انتقاد از عملکرد دولت قبل عنوان کرد :  دولت روحانی در طول این ۴ سال در حال آوار برداری بوده است و انشاالله در چهار سال آینده فصل برداشت این اقدامات می باشد. وکیلی ضمن ابراز همدردی با مردم در زمینه مسائل اقتصادی، معیشت مردم، و بیکاری، ابراز امیدواری کرد که نتیجه اقدامات ۴ سال گذشته دولت منجر به مرتفع شدن این مشکلات خواهد شد.
متن کامل سخنان وکیلی
دکتر محمد علی وکیلی در آیین افتتاح ستاد روحانی در بویراحمد گفت: ما دوران8 ساله حاکمیت اصولگرایان با محوریت احمدی نژاد را پشت سر گذاشته ایم.و بنا ندارم از آن صحبت کنم اما برای اینکه مرز خدعه و صداقت را تشخیص دهیم باید پلی به دوره احمدی نژاد بزنیم تا مشخص شود چه بوده ایم و چه برسرمان آمده است.
وی افزود ایران کشوری پهناور با تمدنی کهن در جریان 8 ساله اصلاحات پرچمش بالا بود و دست  همه برای دوستی با ایران دراز بود و زمانی که برخی کشورها سفرای خود را از ایران خارج کردند ،بدون اینکه لازم باشد دست به دامن آنها شویم خود به ایران بازگشتند واز تریبونهای رسمی از ایران عذر خواهی کردند.
درآمدهای میلیاردی به دلیل یاوه گویی ها  برباد رفت
وی با اشاره به درآمدهای نفتی در  زمان دولت اصولگرایان ادامه داد: در آن 8 سال درآمد نفتی 700 میلیارد دلاری کشور در نتیجه بی تدبیری در اداره کشور ، یاوه گویی در عرصه های  بین المللی ، کشور را به یک ده اشتباه گرفتن ، بی توجهی به مسئولیت سیاسی و شان و جایگاه رئبیس دولت  برباد رفت.
وی اضافه کرد  ایران در سال 91 مطابق مصوبات سازمان ملل و آمریکا و اروپا، از فروش نفت محروم شد و منحنی نفت 4 میلیون بشکه به 700 هزار بشکه رسید  و در نهایت کشتی های ایران لنگر انداخت و نفت کشور  زیر پرچم جیبوتی به فروش رسید و  معادل آن اجناس بنجل چین و هند وارد کشور کردند.
وکیلی گریزی هم بی انضباطی های اقتصادی در دولت  احمدی نژاد زد و تصریح کرد:وقتی دولت اصولگرایان سر کار آمد تورم تک رقمی بود اما در پاین با تورم بالای 40 درصد آن را تحویل داد. همچنین قیمت سکه در همین زمان از 65 هزار تومان به یک و نیم میلیون تومان رسید. دلار 700 تومانی در پاین کار ۀان دولت 4200 تومان شد.
 
 حملات تند وکیلی به قالیباف / نماینده ی مردم تهران: زبان روحانی در بیان دستاوردهای خود الکن بود + تصاویر

دولت احمدی نژاد هر روز به صورت یکی از بزرگان چنگ انداخت
و ی تاکید کرد بی انضباطی های مالی و اجتماعی شاخص جریان گفتمان اصولگرایی به محوریت احمدی نژاد است که در زمان حضورشان مناسبات اخلاقی در نتیجه خیره سری ها فرو ریخت  وهر روز  به صورت یکی از بزرگان کشور چنگ انداختند و صندلی را از زیر پای یکی از سرمایه های نظام بیرون کشیدند.
عضو هیات رئیسه مجلس تاکید کرد:برخی می گویند خیانتی در آن 8 سال شد معادل هزینه 8 سال جنگ بود اما من معتقدم نسلی که در دهه شصت تربیت کردیم در این جنگ با حضور با جریان احمدی نژاد  نسل سوخته شد.زیرا برخی را  بدنام اختلاس و بی انضباطی مالی واقتصادی کرد و منتقدان دولت را با برچسب ضد انقلابی و سیاسی از گردونه خارج کرد.و  به رغم آنکه دهه شصت اکنون باید پیش قراول اداره کشور باشد اما کشور در بهره مندی از این نسل کمیتش لنگ می زند.
وکیلی یادآور شد مردم در عرصه سیاسی نه با شخص بلکه با جریان و گفتمانی طرف هستند که فرقی نمی کند  نماینده آن  قالیباف یا احمدی نژاد باشد زیرا همه مثل هم می اندیشند و عمل می کنند.
سخنگوی ستاد روحانی با اشاره به مناظرات کاندیداهای ریاست جمهوری در رسانه ملی  گفت: همه شاهد بودند یک بار دیگر احمدی نژاد در چهره قالیباف ظاهر شد و کاغذ به دست و با همان شیوه منسوخ وارد صحنه شد و این نشان می دهد که مملکتی را که با خون دل از ورطه سقوط بیرون کشیده شده ، نمی توان به این جماعت سپرد .
وی تاکید کرد ما قدرت را به هر قیمتی امضا نمی کنیم و تعلق گفتمانی باعث نمی شود عملکرد روحانی را با هاله نور فرض کنیم و آن را دولت قدسی بپنداریم.
وکیلی ادامه داد روحانی قطار در حال سقوط را به ریل برگرداند اگر چه  انتظارات مردم بیش از سرعت این قطار است اما نباید فراموش کنیم همین دولت سایه شوم جنگ را با باز کردن گره هسته ای  بدون پشتوانه خارجی و داخلی و تنها با پشتوانه مقام معظم رهبری برای همیشه از سر این کشور دور کرد .
 
حملات تند وکیلی به قالیباف / نماینده ی مردم تهران: زبان روحانی در بیان دستاوردهای خود الکن بود + تصاویر 

عضو هیات رئیسه مجلس تاکید کرد با روی کار آمدن ترامپ اگر برجام نبود معلوم نبود چه بلایی بر سر این مملکت می آوردند همانگونه  که تا زمان قبل از برجام دست به هر کاری می زدیم که جامعه جهانی را برای صلح آمیز بودن اقداماتمان قانع کنیم  حالا ترامپ دست به هر کاری می زند که جامعه جهانی را برای جنگ با ایران قانع کند.

وی گفت:به دلیل اینکه نمی توانستیم با دنیا ارتباط رسمی داشته باشیم کشور به صورت پارتیزانی اداره می شد . بابک زنجانی با اختلاس دوازه هزار میلیارد تومان جای بانک مرکزی و وزارت اقصاد و دارایی نشست و در نهایت ایران مجبور شد نفت را به صورت قاچاقی در کیسه صادر کند.
وی یادآور شد  پس از برجام نفت ایران از طریق کشتی های غول پیکر ایرانی و با پرچم ایرانی تحت پوشش بیمه های  جهانی با قیمت دلخواه به کشور دلخواه صادر می شود .
وی با اشاره به اکتشافات دو هفته پیش در پارس جنوبی گفت: برای نخستین بار بهره برداری از پارس جنوبی ایران از قطر پیشی گرفته  و این به معنای احقاق حقوق ملت و عزتمندی ایران است اما متاسفانه دولت مثل گذشته نتوانست دستاورد بدین مهمی را اطلاع رسانی کند.
وکیلی با اشاره به مشکل معیشت و بیکاری جوانان افزود:ما برای حل  این مشکلات نیاز به جامعه امن داریم نه جامعه امنیتی و جوانان برای مطالبه حقوق خود نباید لکنت زبان داشته باشند.
وی گفت: من به عنوان نماینده مردم در مجلس و عضو هیات رئیسه با آشنایی از همه آمار و وضعیت  کشور می گویم این وعده های اشتغال 5 میلیون نفری که چند شب پیش در مناظره ها شنیدید دروغ است و امکان پذیر نیست.
.سخنگوی ستاد روحانی در کشور تصریح کرد:ما با دروغگویان بین المللی و سیستمی طرف هستیم شرایط سخت امروز تاوان دروغگویی در  8 سال دولت قبل است. 
وکیلی با اشاره به وعده یارانه 250 هزارتومانی برخی کاندیداها گفت:مطرح کردن چنین وعده هایی جک ، تمسخر وتوهین به شعور مردم است،  و وعده دهندگان فکر می کنند مردم آنها را نمی شناسند.
وی  با اشاره به جریان خیابانی والستریت در آمریکا بیان داشت: آقای قالبیاف که ادعای ارزشی بودن دارد براساس مدل مشورتی برخی دوستان، شعار این جریان امریکایی (1 در مقابل 99) را در انتخابات 96 برای خود برگزیده است.
وکیلی با خطاب قراردادن قالیباف گفت: اقای قالیباف مردم از شما به عنوان یک مسئول تراز اول کشوری طی این سی سال این سوال را دارند خود شما دراین تفکیک (96به 4)کجا قرار گرفته اید!
سخنگوی ستاد روحانی در کشوربا اشاره به اینکه شهرداری تهران جز شهرداری های پردرآمد جهان بود،افزود:طی 12 سالی که شهرداری تحت مدیریت شما اداره شد به یک بنگاه ورشکسته با بدهی 60هزارمیلیارد تومانی تبدیل شده است ،چه تضمینی می دهید که کشور به سرنوشت شهرداری تهران دچارنشود.
 وکیلی درادامه ضمن خطاب قرار دادن آقای  قالیباف گفت: آزموده را دوباره آزمودن خطاست مردم تهران در 29 اردیبهشت نشان می دهند شما چه عملکردی داشته اید.
وی دربخش دیگری از سخنان خود در رابطه با اظهارا ت آقای رئیسی مبنی بر مبارزه با فساد گفت: آنکه باید برخورد کند ، جلوی فساد را بگیرد و چشم فساد را کور کند قوه قضاییه است،که شما سالها بعنوان معاون اول این حوزه بودید  و امروز باید پاسخگو باشید وکارنامه دوران مدیریتی خود را ارائه دهید.
 
حملات تند وکیلی به قالیباف / نماینده ی مردم تهران: زبان روحانی در بیان دستاوردهای خود الکن بود + تصاویر 

سخنگوی ستاد روحانی در کشوردر ادامه سخنرانی خود با بیان اینکه امروز ما درنقطه طلایی هستیم،افزود: اگر 29 اردیبهشت درست تصمیم گرفته شود این عقلانیت چهارساله تثبیت می شود.
وکیلی با عنوان اینکه خوشبختانه حتی عقلای اصولگرا هم راه خود را از تندروها جدا کردند گفت:ما با دو جبهه مواجه هستیم ،در یک سو رئیس دولت اصلاحات و ناطق نوری  ودرسوی دیگر تندروهای مدعی قرار گرفته اند ،اما نباید مردم فریب بازیهای سیاسی را بخورند و به جریان اعتدال آقای روحانی که پشتیبانی اصلاح طلبان واصولگرایان را دارد ومی تواند با خرد جمعی راه تعامل با دنیا را باز کند رای دهند.
سخنگوی ستاد روحانی درکشور در ادامه سخنان خود با اشاره به وضعیت اشتغال درکشورخاطرنشان کرد: اگر قرار باشد از 700 هزار شغل ایجاد شده در دولت یازدهم به یک ونیم میلیون فرصت شغلی جدید برسیم نیازمند تعامل با دنیا،سرمایه گذاران خارجی وجذب توریسم هستیم،سایر وعده ها دراین خصوص ادعایی بیش نیست.
وی یادآورشد:با تحقق برجام دنیا به ایران اعتماد کرده وهم اکنون نوبت برداشت مردم از میوه برجام است و دولتی که درچهارسال مشغول آواربرداری بود حالا باید ثمره زحمات خود را ببیند.
وی با بیان اینکه یکی از بی توجهی های دهه های اخیرعدم تعادل درمنابع انسانی بود،تاکید کرد:سهم زاگرس در تامین منابع آب و هوا و اکسیژن و انرژی و خاک قابل مقایسه با کشور نیست اما سهم این منطقه ازمدیریت کلان کشوری ناچیز است و امیدورایم زاگرس نشینان در دولت بعدی آقای روحانی نقش پر رنگ تری درمدیریت داشته باشند.
وکیلی بعنوان سخنگوی ستاد روحانی درکشورابراز امیدواری کرد:دولت دوم آقای روحانی دولتی متحول،تغییر یافته، چابک و جوان باشد.
نماینده مردم تهران اشاره ای به انتخابات پیش روی  کرد و گفت:انتخابات شوراها را باید جدی بگیرید و اجازه ندهید این سرمایه به دیلیل فرصت های سیاسی بعدی به حراج گذاشته شود.
وی از مردم خواست حساب مسایل سیاسی را از مسایل قومی جدا کرده و انسجام و پیوند عشیره ای  خود را فدای انتخابات نکنند.
 
حملات تند وکیلی به قالیباف / نماینده ی مردم تهران: زبان روحانی در بیان دستاوردهای خود الکن بود + تصاویر 
 
حملات تند وکیلی به قالیباف / نماینده ی مردم تهران: زبان روحانی در بیان دستاوردهای خود الکن بود + تصاویر 
حملات تند وکیلی به قالیباف / نماینده ی مردم تهران: زبان روحانی در بیان دستاوردهای خود الکن بود + تصاویر 
 
 حملات تند وکیلی به قالیباف / نماینده ی مردم تهران: زبان روحانی در بیان دستاوردهای خود الکن بود + تصاویر
 
حملات تند وکیلی به قالیباف / نماینده ی مردم تهران: زبان روحانی در بیان دستاوردهای خود الکن بود + تصاویر 
 
حملات تند وکیلی به قالیباف / نماینده ی مردم تهران: زبان روحانی در بیان دستاوردهای خود الکن بود + تصاویر 
 
حملات تند وکیلی به قالیباف / نماینده ی مردم تهران: زبان روحانی در بیان دستاوردهای خود الکن بود + تصاویر 
 
حملات تند وکیلی به قالیباف / نماینده ی مردم تهران: زبان روحانی در بیان دستاوردهای خود الکن بود + تصاویر 
 
حملات تند وکیلی به قالیباف / نماینده ی مردم تهران: زبان روحانی در بیان دستاوردهای خود الکن بود + تصاویر 
 
حملات تند وکیلی به قالیباف / نماینده ی مردم تهران: زبان روحانی در بیان دستاوردهای خود الکن بود + تصاویر 
 
حملات تند وکیلی به قالیباف / نماینده ی مردم تهران: زبان روحانی در بیان دستاوردهای خود الکن بود + تصاویر 
 
حملات تند وکیلی به قالیباف / نماینده ی مردم تهران: زبان روحانی در بیان دستاوردهای خود الکن بود + تصاویر 
 
حملات تند وکیلی به قالیباف / نماینده ی مردم تهران: زبان روحانی در بیان دستاوردهای خود الکن بود + تصاویر 
 
حملات تند وکیلی به قالیباف / نماینده ی مردم تهران: زبان روحانی در بیان دستاوردهای خود الکن بود + تصاویر 
 
حملات تند وکیلی به قالیباف / نماینده ی مردم تهران: زبان روحانی در بیان دستاوردهای خود الکن بود + تصاویر 
 
حملات تند وکیلی به قالیباف / نماینده ی مردم تهران: زبان روحانی در بیان دستاوردهای خود الکن بود + تصاویر 
 
حملات تند وکیلی به قالیباف / نماینده ی مردم تهران: زبان روحانی در بیان دستاوردهای خود الکن بود + تصاویر 
 
حملات تند وکیلی به قالیباف / نماینده ی مردم تهران: زبان روحانی در بیان دستاوردهای خود الکن بود + تصاویر 
 
حملات تند وکیلی به قالیباف / نماینده ی مردم تهران: زبان روحانی در بیان دستاوردهای خود الکن بود + تصاویر 
 
حملات تند وکیلی به قالیباف / نماینده ی مردم تهران: زبان روحانی در بیان دستاوردهای خود الکن بود + تصاویر 
 
حملات تند وکیلی به قالیباف / نماینده ی مردم تهران: زبان روحانی در بیان دستاوردهای خود الکن بود + تصاویر
 


در حال بروز رسانی .....
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۵
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۲۵ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۹
کجاش دروغ بوده؟؟مگه وقتی نامه رو نشون روحانی داد عکس العملشو ندیدی؟؟‌یا نکنه تو مناظره ی سال۸۸رو باز نگاه کردی؟؟پیرمرد ترسو و لرزان که حتی عرضه ی دفاع از خودشو نداره لیاقت این همه طرفداری رو نداره،
مهدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۵۷ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۹
آره توراست میگی.چهارسال عرضه داشتی دست همشهریات رومی گرفتی.حالاکه هواپسه یادشون افتادی.بعداینکه قالیباف چه ربطی به احمدی نژادداره؟ایشون که رقیب احمدی نژادبوده
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۵۹ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۹
وای بر شما هنوز هم با نبودن احمدی نژاد دارین اونودتخریب میکنید شما از کارهای نکرده دولت خود دفاع کنید البته خوب چیزی برای گفتن نیست
وکیل الر عایا خودت وروحانی بیشتراز همه درو5 میگید هیچ کس بخاطر پستش نمیگه بد کردیم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۵۸ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۹
این حرفها مصداق همان مثل لری است هر چه لر میگه بخاطر تعصب بیجای اوست باید کسی که اگه امثال قالی باف ها نبود وجود یاسی نداشت قدر بدان
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۱۰ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۲
بعد از 4 سال و اینکه دیدی هوا پسه یاد مردم شهرت افتادی
عجب رویی ذاری شما
نکنه جزء همون 4 درصدایی هستی که منافعشون تو خطره
عزیز دل برادر، بجای تعصب بیخود { که ناشی از جهله} بگو کجای حرفهای قالیباف اشتباهه
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار