عدل هاشمی‌پور با بیان اینکه مردم و مسئولان باید همکاری لازم را در اجرای این طرح داشته باشند، افزود: یک روز توقف در عملیات اجرایی این طرح برابر با یک ماه تاخیر در بهره‌ برداری از آن است.
کد خبر: ۴۱۵۰۱۰
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۱ 29 April 2017
نشست هماهنگی اجرای فاز سوم گازرسانی به دیشموک و قلعه رئیسی در سالن فرمانداری شهرستان کهگیلویه برگزار شد.
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کهگیلویه و بویراحمد، نماینده مردم شهرستان‌های کهگیلویه، چرام، بهمئی و لنده در این جلسه با بیان اینکه این طرح نباید تحت شعاع سایر طرحها قرار گیرد، گفت: این طرح مهم نباید متوقف شود، زیرا اعتبار آن آماده و پیمانکار قدرتمندی نیز پای کار حاضر است.
عدل هاشمی‌پور با بیان اینکه مردم و مسئولان باید همکاری لازم را در اجرای این طرح داشته باشند، افزود: یک روز توقف در عملیات اجرایی این طرح برابر با یک ماه تاخیر در بهره‌ برداری از آن است.
وی گفت: با توجه به اینکه این طرح به صورت E.P.C.F اجرا می‌شود باید یکی از کارشناسان اداره راه و شهرسازی در کنار تیم طراحی قرار گیرد و در تهیه نقشه‌ها همکاری داشته تا در آینده مشکلی به وجود نیاید.
هاشمی‌پور با بیان اینکه مردم بخش‌های دیشموک و چاروسا نگران گازرسانی نباشند، گفت: با وجود تجهیزات و تدارکاتی که برای این طرح آماده شده در کوتاهترین زمان به بهره‌برداری می‌رسد.
وی با بیان اینکه پیمانکار توانمندی این طرح را بر عهده گرفته و با توجه به اینکه اعتبار طرح از بند «ق» بوده و هیچ گونه مشکل مالی هم ندارد، افزود: برای تسریع در روند عملیات اجرایی به صورت همزمان در چند جبهه کاری در خط اصلی، شبکه داخل شهری و روستا‌ها عملیات اجرایی آغاز می‌شود.
نماینده شهرستان کهگیلویه بزرگ با بیان اینکه مجوز کامل گازرسانی به این بخش‌ها به طور کامل از وزیر نفت گرفته شده و با همکاری مدیر عامل گاز استان به خوبی اجرا می‌شود، عنوان کرد: گازرسانی به صورت گام به گام عملیاتی شده و امسال حوزه دشمن زیاری می‌تواند از نعمت گاز طبیعی برخوردار شود.
وی با بیان اینکه فاز اول و دوم این طرح از پیشرفت ۷۰ درصدی برخوردار است، گفت: ۳۰ درصد باقی مانده مربوط به اتصالات و نصب شیرها است که به زودی به پایان می‌رسد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار