محمدعلی ابطحی رئیس دفتر دولت اصلاحات با حمایت معنادار از مواضع جهانگیری در مناظره، نوشت: پدیده این دوره، جهانگیری است... چه خوب شد که کاندیدا شد.
کد خبر: ۴۱۵۰۰۶
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۵ 29 April 2017
بعد از پایان مناظره نامزدهای انتخابات ریاست‌‌جمهوری، برخی فعالان سیاسی و رسانه‌‌ای در صفحه‌های اجتماعی خود به این مهم واکنش نشان دادند که برخی از آن به‌شرح زیر است:

محمدعلی ابطحی رئیس دفتر دولت اصلاحات با حمایت معنادار از مواضع جهانگیری در مناظره، نوشت: پدیده این دوره، جهانگیری است... چه خوب شد که کاندیدا شد./ تسنیم

وحید ایمانی مجری صداوسیما نیز نوشت: مجری مناظره با وقت‌های اضافه که به روحانی داد، پول استیجهایی را که در همراهی با سفرهای روحانی گرفته بود حلال کرد.

مهدی محمدی عضو شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب نیز نوشت که آزمون صداقت از فردا برای جهانگیری آغاز می‌شود.

رامین فخاری فعال رسانه‌ای نوشت: آقای روحانی، لطفاً به‌نفع جهانگیری کنار بکشید.

فرشاد مهدی‌پور مدیرمسئول روزنامه صبح نو نیز در مطلبی نوشت: جهانگیری داره میگه من نامزد اصلاح‌طلبانم، روحانی پس چیه؟

فروغ صادقی فعال رسانه‌ای اصلاح‌طلب در صفحه توئیتر خود نوشت: جهانگیری برای همین اومده که رد شه از قالیباف ...

الیاس نادران نماینده سابق مجلس شورای اسلامی و از اقتصاددانان، نیز در توئیتر خود نوشت: امشب به جهانگیری گفتم، حیف است شخصیتی با توانایی شما نامزد پوششی یک نفر دیگر باشد، باید در صحنه بمانید.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
مجید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۳۹ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۰
اقای جهانگیری اقای دلار تک نرخی 4200 دلارت هم دروغ بود به 3ماه نرسیده توسط خود شما تغییر کرد دلار تک نرخی شماهم دروغ بود چون خودتان بازار ثانویه درست کردید ودلار شد 5 نرخی حتی در زمان انتخابات هم دروغ گفتید بقول خودتون مردم یادتونه که دلار چند بود چند شد حالا خودتان بگویید دلار را چند از دولت قبل تحویل گرفتید وحالا دلار ازاد چنده البته ان تقصیر احمدی نژاد بود واین فلاکت تقصیر ترامپ چرا تاریخ انقضای گفته ها و مصوبه دولت از شیر هم کمتره ولی کارهای دیگه هم کردید امضا های پنهانی از دید مردم نامحرم مثل سند 2030 وسندهای دیگر اما بزرگترین کار شما برای ملت این بود که که رفتید ته دره کارهای دولت قبل ودر جستجوهای زیاد کارت سوخت را پیدا کردید وبعد از 6 سال برای مردم بزرگ ایران به ارمغان اوردید که باید گفت -ایول -ایوله - ایول قهرمان -من با صدای بلند میگم مردم من بعنوان یک اطلاح طلب به جهانگیری افتخار میکنم چون ضربه ای که این دولت به اطلاح طلبان زد سال 88 نزد و ما اصلاح طلبان همانطور که عده ای از ما از قبل شروع کردن برای زنده ماندن باید سریعا از روی شما عبور کرده و خود را از شر عناصری چون شما نجات داده واز شما برائت بجوئیم تا ته مانده اصلاح طلبی خود را از شر شما نجات دهیم
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار