مدیر جهاد کشاورزی شهرستان چرام : گندم تولیدی شهرستان در سال گذشته از کیفیت برتر و از نمونه‌های انتخابی کشوری بود.
کد خبر: ۴۱۴۷۴۰
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۲:۰۷ 27 April 2017
مدیر جهاد کشاورزی شهرستان چرام از کیفیت برتر کشوری محصولات غلات شهرستان چرام در سال گذشته خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از چرام، جلسه ستاد برداشت غلات شهرستان چرام با حضور معاونت فرماندار شهرستان، مدیر جهاد کشاورزی شهرستان، بخشدار بخش مرکزی و سرفاریاب، مدیرعامل تعاون روستایی شهرستان، نماینده بانک کشاورزی، نماینده اداره اتاق اصناف شهرستان و کارشناس مسئول تولیدات گیاهی شهرستان و کارشناس زراعت و حفظ نباتات جهاد کشاورزی در سالن جلسات مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان چرام تشکیل شد.

در ابتدای این جلسه عیدی هوشدارنسل مدیر جهاد کشاورزی شهرستان چرام آماری از میزان سطح زیر کشت، میزان توزیع بذر اصلاح شده و کود توزیع شده در سطح شهرستان ارائه داد.

وی بیان کرد: امسال سطح زیر پوشش گندم دیم شهرستان 5 هزار و 500 هکتار و آبی هزار و 500 هکتار، جوی دیم ۳۵۰۰ هکتار و آبی ۷۰۰ هکتار است.

این مسؤول میزان توزیع بذر اصلا شده و کود را به ترتیب ۵۹۲ تن و ۷۵۰ تن بیان کرد و افزود: برای اولین بار در بخش سرفاریاب ۵۰ تن بذر اصلاح شده توزیع شد.

وی در ادامه اظهار کرد: با توجه به کیفیت بذر و بارندگی مناسب و کشت مکانیزه پیش‌بینی می‌شود برداشتی خوب همچون سال گذشته داشته باشیم.

هوشدارنسل همچنین خاطرنشان کرد: گندم تولیدی شهرستان در سال گذشته از کیفیت برتر و از نمونه‌های انتخابی کشوری بود.

در ادامه مسؤولان سایر ادارت به بیان نظرات و پیشنهادات خود پرداختند و در تصمیماتی اتخاذ و مصوباتی در حوزه‌های مختلف به تصویب رسید.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار