سرپرست سازمان پسماند شهرداری یاسوج : برخی از نیروهای رفتگر شهرداری و خانواده‌های آنان به علت پایین بودن حقوق و داشتن بیماری هم‌اکنون با مشکلات زیادی مواجه‌اند.
کد خبر: ۴۱۴۷۳۹
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۱:۴۲ 27 April 2017
جعفر خدیوی، سرپرست سازمان پسماند شهرداری یاسوج امروز، هفتم اردیبهشت‌ماه در آیین تجلیل از رفتگران شهرداری در آبشار یاسوج، اظهار کرد: برخی از نیروهای رفتگر شهرداری و خانواده‌های آنان به علت پایین بودن حقوق و داشتن بیماری هم‌اکنون با مشکلات زیادی مواجه‌اند.
وی افزود: تشکیل ستاد حمایت مردمی از نیروهای رفتگر شهرداری گام ارزنده‌ای برای جلب کمک مردمی به این قشر خدمتگزار است.
سرپرست سازمان پسماند شهرداری یاسوج اضافه کرد: سایت جمع‌آوری و دفن زباله «دوپشته» یاسوج با جذب ۲ میلیارد ریال اعتبار به‌زودی طرح جامع ساماندهی آن با حضور معاون رئیس‌جمهوری و رئیس سازمان محیط زیست کشور آغاز می‌شود.
خدیوی با گرامیداشت هفته کارگر و تجلیل از تلاش‌های کارگران شهرداری یاسوج، بیان کرد: برگزاری آیین تجلیل از کارگران شهرداری، اهدای بن کارت به‌تمامی کارگران و تجلیل از کارگران نمونه از برنامه‌های شهرداری در هفته کار و کارگر است.
همچنین، مدیر ستاد مردمی حمایت از رفتگران شهر یاسوج نیز گفت: تشکیل این ستاد مردمی گامی ارزنده در جهت کمک خیرین و مردم نوع‌دوست به کارگران زحمتکش شهرداری است.
محمد باقر میرباقری عنوان کرد: در شهر یاسوج ۲۷۰ پاکبان فعالیت دارد و حقوق اندک کنونی جوابگوی نیاز این قشر نیست.
بنا بر این گزارش، همچنین، رئیس شورای اسلامی شهر یاسوج نیز با حضور در جمع نیروهای رفتگر شهرداری تجلیل از خدمات این قشر را بیانگر قدردانی مسئولان از خدمات آنها دانست.
سید هدایت اکبری اضافه کرد: رفع نیازهای قشر کارگر و توسعه امکانات رفاهی نیروی پاکبان از اولویت‌های شهرداری و شورای اسلامی شهر یاسوج است.
در این آیین نمادین با حضور شماری از نیروهای پاکبان شهرداری یاسوج به مناسبت هفته کار و کارگر، پنجم تا یازدهم اردیبهشت تقدیر شد.
یادآور می‌شود، روزانه ۱۶۰ تن زباله در یاسوج جمع آوری می‌شود.
منبع: ایرنا


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار