امام جمعه گچساران گفت: هیچ دلیلی برای استخدام‌های بی‌ضابطه وجود ندارد و باید ادارات قبل از استخدام طی فراخوانی زمینه حضور تمامی افراد واجد شرایط را برای رقابت فراهم کنند.
کد خبر: ۴۱۳۹۲۶
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۶ 26 April 2017
امام جمعه گچساران گفت: بی عدالتی در استخدام‌‌های بی ضابطه مردم کهگیلویه و بویراحمد را رنج می‌دهد به طوری که مردم از دولت بدبین شده‌اند.

حجت‌الاسلام والمسلمین سید امین‌الله حجازی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در یاسوج اظهار داشت: بی‌عدالتی در استخدام‌های بی‌ضابطه اعم از شرکتی و قراردادی سبب نگرانی مردم شده و در این زمینه به شدت از مسئولان و متولیان امر گلایه دارند.

وی با طرح این سوال که برای این مسئله جواب دارم عنوان کرد: هیچ دلیلی برای استخدام‌های بی‌ضابطه وجود ندارد و باید ادارات قبل از استخدام طی فراخوانی زمینه حضور تمامی افراد واجد شرایط را برای رقابت فراهم کنند.

امام جمعه گچساران با بیان اینکه برخی مردم می‌گویند خاطر جمع باش محرمانه اونایی را که می‌خواهند گرفته‌اند ابراز کرد: به هر حرفی که می‌شنوم مهر تایید نمی‌زنم ولی چرا مردم این گونه قضاوت می‌کنند.

وی تصریح کرد: اما اگر خدای نکرده همچین چیزی باشد مضر است اگر هم این‌گونه که مردم می‌گویند نیست اعتماد مردم را به دست بیاورید تا اعتماد مردم از نظام و دولت سلب نشود و به صورت شفاف و روشن مردم را آگاه، روشن و قانع کنید که مردم دولت را متهم نکنند و بی‌اعتماد نشوند.

امام جمعه گچساران ابراز کرد: انتظار می‌رود نماینده عالی دولت در استان کهگیلویه و بویراحمد نسبت به دغدغه‌ها و نگرانی‌های مردم در زمینه‌های مختلف از جمله تبعیض و بی عدالتی برخی مسئولان بی‌تفاوت نباشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار