امام جمعه دهلران انقلاب اسلامی را میوه شیرین بعثت دانست و گفت: همه باید قدردان این انقلاب باشیم که بر گرفته از بعثت، غدیر و عاشورا است.
کد خبر: ۴۱۳۵۰۸
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۰:۳۰ 25 April 2017
 به گزارش تابناک ایلام، حجت الاسلام سید محسن موسوی روز سه شنبه در آیین جشن مبعث رسول اکرم (ص) در مسجد جامع دهلران اظهار کرد: امروز وظیفه داریم انقلاب خود را که در مقابل زور گویان و دشمنان ایستاده است را حمایت و پشتیبانی کنیم.
 
وی با اشاره به اینکه پیامبر اسلام(ص) برای تحقق اسلام در برابر همه ناملایمات و دشمن ها ایتساد و دست از دین نکشید، افزود: در راه دین و احقاق اسلام، پیامبر (ص) زجرها و مرارت ها کشید تا امروز ما از برکت اسلام بهره مند باشیم.
 
حجت الاسلام موسوی تشکیل امت واحده را حاصل دین مبین اسلام دانست و تاکید کرد: امروز این امنیت و زندگی دینی و مسالمت آمیز در جامعه حاصل اسلام است و همین اسلام ما را از جهالت به هدایت رهنمون شد پس نباید در قبال آن بی تفاوت باشیم.
 
وی با تاکید بر رعایت دستورها و گفتمان امام راحل و رهبری در انتخابات پیش روی گفت: حضور حداکثری در پای صندوق های رای موجب تقویت اسلام است و در انتخاب باید خود را در
محضر خدا بدانیم و با تفکر به کسی که اسلام را تقویت می کند، رای دهیم.
 
مراسم جشن عید بزرگ مبعث با حضور اقشار مختلف مردم و مسئولان شهرستان دهلران با اجرای برنامه مولودی خوانی، شعر و توزیع شربت و شیرینی در مسجد جامع این شهر برگزار شد.
 
شهرستان مرزی دهلران با 55 هزار نفر در 220 کیلومتری جنوب ایلام قرار دارد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار