مسوول بسیج هنرمندان کهگیلویه و بویراحمد از اعزام هنرمندان بسیجی یاسوجی در قالب کاروان راهیان نور به مناطق جنگی کردستان خبر داد.
کد خبر: ۴۱۲۸۲۰
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۰ 24 April 2017
مسوول بسیج هنرمندان کهگیلویه و بویراحمد از اعزام هنرمندان بسیجی یاسوجی در قالب کاروان راهیان نور به مناطق جنگی کردستان خبر داد.

ربیع‌الله اصالت‌فر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج، از اعزام 35 نفر از هنرمندان بسیجی یاسوجی به همراه خود در قالب کاروان نور به مناطق عملیاتی کردستان خبر داد.

مسوول سازمان بسیج هنرمندان کهگیلویه و بویراحمد، تصریح کرد: زمان حرکت این کاروان روز چهارشنبه، ششم اردیبهشت بوده و به مدت پنج روز ادامه دارد.

وی توسعه و ترویج فرهنگ و تفکر بسیجی، تبیین مفاهیم ارزشمند ایثار، شجاعت و فداکاری و توسعه فرهنگ شهادت را از مهم‌ترین اهداف برگزاری این اردو عنوان کرد.

این مسوول برنامه راهیان نور را مهم‌ترین برنامه و طرح برای مقابله با تهاجم فرهنگی و جنگ نرم دشمن بیان کرد و یادآور شد: تبیین فرهنگ ایثار و شهادت و ایجاد آمادگی برای مبارزه ب جنگ نرم از مهم‌ترین دستاوردهای راهیان نور است.

اصالت‌فر با اشاره به نقش موثر هنرمندان در توسعه فرهنگ‌های شهادت و مبارزه به جنگ نرم و تهاجم فرهنگی دشمن، حضور هنرمندان این در مناطق عملیاتی را زمینه‌ای برای مشارکت و تلاش بیشتر برای کار در این حوزه دانست.

مسوول سازمان بسیج هنرمندان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه هنرمندان به مدت پنج روز مهمان مناطق جنگی کردستان بوده و از نزدیک آنها را می‌بینند، گفت: برگزاری برنامه‌های فرهنگی، یادمان و بازدید از مناطق مختلف جنگی در برنامه این اردو وجود دارد.

وی برگزاری اردوی راهیان نور را برنامه‌ای فرهنگی و موثر بیان کرد و گفت: اردوی راهیان نور فرصتی مناسب برای تقویت روحیه ایثار و ازخودگذشتگی میان اقشار مختلفیست (دانش‌آموزان، دانشجویان، هنرمندان، طلاب و روحانیون) که به این مناطق اعزام می‌شوند.

اصالت‌فر با بیان اینکه کسانیکه تاکنون به این اردوها اعزام شده‌اند پس از برگشتن تغییر در رفتار آنها را شاهد بوده‌ایم، گفت: امیدواریم این اردو نیز مانند دیگر اردوها تاثیرگذار بوده و بتوانیم با این اقدام تحولی موثر برای توسعه و ترویج این فرهنگ میان هنرمندان و به تبع آن در جامعه ایجاد کنیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار