رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: کلینیک های شهرهای دهدشت و گچساران نیز با پیشرفت فیزیکی بین 50 تا 60 درصد در دست اقدام هستند.
کد خبر: ۴۱۲۶۷۵
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۲ 23 April 2017
رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به وضعیت موجود کلینیک های شهر یاسوج بیان کرد: کلینیکهای کنونی شهر یاسوج استیجاری هستند و هیچ کدام ساختار طراحی کلینیک را ندارند که امیدواریم با بهره برداری از پلی کلینیک تخصصی این شهر این مشکلات حل شوند.

به گزارش ایسنا، "اورنگ ایلامی" امروز یکشنبه، سوم اردیبهشت ماه در نشست شورای سلامت و امنیت غذایی استان با بیان اینکه پلی کلینیک تخصصی شهر یاسوج 92درصد پیشرفت فیزیکی دارد، افزود: این پلی کلینیک پیشرفت فیزیکی خوبی دارد که در صورت پرداخت شدن 2 میلیارد تومان اعتبار دیگر، ظرف دو ماه آینده افتتاح خواهد شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: کلینیک های شهرهای دهدشت و گچساران نیز با پیشرفت فیزیکی بین 50 تا 60 درصد در دست اقدام هستند.

ایلامی در خصوص فاضلاب بیمارستان امام سجاد(ع) شهر یاسوج نیز تصریح کرد: این فاضلاب یک نوع فاضلاب عفونی و خطرناک است که هم اکنون از چاه جذبی در این زمینه استفاده می شود اما جوابگو نیست و باید در این زمینه فکر اساسی شود.

وی ادامه داد: ورود فاضلاب بیمارستان امام سجاد(ع) شهر یاسوج به رودخانه بشار مشکل ساز خواهد شد. کارهای لازم توسط علوم پزشکی استان در این خصوص در خود بیمارستان صورت گرفته است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی کهگیلویه و بویراحمد در خصوص مصرف نمک در استان عنوان کرد: این استان جز استانهایی است که مصرف نمک در آن بیشتر از استاندارد کشوری است. با توجه به اینکه بیشترین راه دریافت نمک از طریق مصرف نان است، 50دستگاه شوری سنجی برای اندازه گیری میزان نمک موجود در نان های تولیدی استان برای کارشناسان مربوطه خریداری شده است تا ان شاءالله با برنامه ریزی مناسب میزان نمک مصرفی استان را به حد استاندارد برسانیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار