فرماندار بویراحمد:
نظری : از مجموع ثبت‌نام کنندگان شوراهای شهر و روستا تنها سه نفر مدرک دکترا دارند لذا بیان عنوان دکتر برای کاندیدا نوعی فریب افکار عمومی است.
کد خبر: ۴۱۲۲۵۹
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۰ 23 April 2017
این روزها و در همهمه انتخابات شوراها استفاده از واژه دکتر برای بسیاری از کاندیداها مرسوم شده و گاها مشاهده می شود که این واژه به صورت رسمی بیان می شود ! حال آنکه فرد مورد خطاب واقعا دارای این مدرک نیست!
فرماندار بویراحمد به این موضوع واکنش نشان داده و اینکار را فریب افکار عمومی می داند.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، سید محمد کاظم نظری ، با بیان اینکه استفاده از عنوان دکتر در فضای مجازی بیشترین عنوان بوده، گفت: از مجموع ثبت‌نام کنندگان شوراهای شهر و روستا تنها سه نفر مدرک دکترا دارند لذا بیان عنوان دکتر برای کاندیدا نوعی فریب افکار عمومی است.
رئیس ستاد انتخابات بویراحمد تاکید کرد: هیأت نظارت این اختیار را دارد که با تخلفات کاندیداهای انتخابات در هر مرحله‌ای از انتخابات حتی در روز انتخابات مطابق قانون برخورد کنند.
سید محمد کاظم نظری با اشاره به تایید صلاحیت شوراهای شهر و روستا از الکترونیکی کردن انتخابات شورای شهر یاسوج خبر داد و اظهار کرد: با الکترونیکی کردن انتخابات شورای شهر میزان تخلفات به حداقل می‌رسد.
رئیس ستاد انتخابات شهرستان بویراحمد با بیان اینکه با الکترونیکی کردن انتخابات شورای شهر در شمارش آرا سرعت بیشتر می‌شود، گفت: با الکترونیکی کردن انتخابات شورای شهر هر فرد از طریق سیستم الکترونیک شخص مورد نظر را انتخاب می‌کند و در صورتی که کاندیدا نماینده نداشته باشد امکان دخل و تصرف در آرای آن‌ها وجود ندارد.
نظری با بیان اینکه سه گروه ناظر متشکل از ناظران شورای نگهبان، ناظر هیأت نظارت شورای اسلامی و بازرسان وزارت کشور بر شعب اخذ رای حضور دارند، گفت: با حضور این سه ناظر سلامت انتخابات تضمین شده است.
این مسؤول با اشاره به تبلیغات در محل‌های رای‌گیری اذعان کرد: در محوطه‌های رای گیری مشاهده می‌شود که کاندیدا یا طرفداران آن اقدام به تبلیغات و وعده‌ به مردم هستند خلاف بوده و انتظار می‌رود قانون را ملاک عمل قرار دهند.
فرماندار بویراحمد در پایان با اشاره به شروع تبلیغات ریاست جمهوری اذعان کرد: تبلیغات شوراها از ۲۱ لغایت ۲۷ اردیبهشت‌ماه بوده و هر گونه تبلیغات زود هنگام از تخلفات انتخاباتی محسوب می‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار