کشاورز تصریح کرد که مشوق های خوبی برای جذب سرمایه گذاری در کهگیلویه و بویراحمد پیشنهاد شده است که این امر استقبال از سرمایه گذاری را افزایش خواهد داد.
کد خبر: ۴۱۲۱۶۰
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۰:۳۶ 22 April 2017
مدیرکل اقتصاد و دارایی کهگیلویه و بویراحمد گفت که 9 طرح مرکز خدمات سرمایه گذاری این استان در سازمان سرمایه گذاری و کمک های فنی و اقتصادی کشور در سال 95 به تصویب رسید.

به گزارش ایرنا، سید ابراهیم کشاورز روز شنبه در نشست مرکز ستاد سرمایه گذاری کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج اظهار داشت که جذب سرمایه گذاری برای این طرح ها به توسعه اقتصادی و اشتغالزایی در این استان کمک می کند.
وی گفت: مراحل سرمایه گذاری سه هزار میلیارد دلاری شرکت خارجی هلال پترو در زمینه نفت و گاز موافقت اولیه گرفته که مراحل تکمیلی آن درحال پیگیری است.
کشاورز تصریح کرد که مشوق های خوبی برای جذب سرمایه گذاری در کهگیلویه و بویراحمد پیشنهاد شده است که این امر استقبال از سرمایه گذاری را افزایش خواهد داد.
مدیرکل اقتصاد و دارایی کهگیلویه و بویراحمد گفت که مثبت شدن تراز تجاری صادرات ایران درسال گذشته بیانگر عملکرد مثبت دولت یازدهم بوده است.
کشاورز بیان کرد که از سال 92تا 95درکارخانه سیمان مارگون 21میلیارد دلار سرمایه گذاری شده که این امرگام خوبی برای اجرای کامل این طرح بوده است.
12هزار میلیارد دلار سرمایه گذاری خارجی سال گذشته در کشور مصوب شده که یک مورد سرمایه گذاری سه میلیارد دلاری در کهگیلویه و بویراحمد در حال تصویب شدن است که نشان از ظرفیت بالای سرمایه گذاری در این استان دارد.
کشاورز، اعطای ابزار تشویق برای حمایت از سرمایه گذاری مناطق کمتر توسعه یافته مانند کاهش تعرفه حامل های انرژی، پیش بینی شریک های داخلی با شریک خارجی و توسعه زیرساختها و افزایش سطح تسهیلات بانکی کهگیلویه و بویراحمد را از راهکارهای افزایش سرمایه گذاری در استان برشمرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار